x-kom hosting

[1000] Telefon Multimedialny

adi1312
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, jestem po bierzmowaniu więc kasy trochę jest i chcę kupić telefon(Dotykowy)najpierw myślałem nad Apple iphone 3G ale te ceny są kosmiczne 1000zł nowy ;/
Jak w temacie dałem cene max 900 chociaż stać mnie na droższy ale bez przesady.
Myślałem nad HTC ale nie znam się na tych telefonach.
Moje oczekiwania:
Dotykowy(czuły)
System obojętny
Dobra Bateria
Wi-Fi
czujniki ruchu(taki jak w i-phone)
aparat w miarę
jednoczęściowy(nie rozsuwany)
i tak jak w iphone gry za darmo(bawiłem się iphonem i jest tam coś takiego że za free masz niektóre gry)
oczywiście USB
Najważniejsze żeby nie rozpadł się po uderzeniu o ziemię.
Dzięki

Edytowane przez adi1312

jakamoto
komentarz
komentarz (edytowane)

Czy jeśli system obojętny to może go nie być? Mój brat w poniedziałek przyniósł do domu telefon [url="http://www.votel.pl/czytaj,80,Test,telefonu,Samsung,Pixon12.html"][b]Samsung Pixon 12[/b][/url]. Powiem szczerze ten telefon ma najlepszy wyświetlacz jaki widziałem. Czuły i o niebo lepszy niz np. w htc hero. Pomimo, że hero ma multitouch. Praktycznie powinien spełnić twoje oczekiwania.

Edytowane przez danielek316
usuwam niepotrzebny cytat
adi1312
komentarz
komentarz

dzięki za pomoc czekałem na odp 5 dni szacun :D

dzięki;) uwzględnie to

kacperhogan
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja poleciłbym Ci Htc Desire niestety według mnie jest bardzo delikatny mimo tego że mi nigdy nie upadł ;) bateria trzyma jeden dzień przy 1 godz słuchania muzyki 1 godz internetu. Wi-fi jest aparat dobry 5 mpx, czujnik ruchu też jest dobry, grymasz dostępne w Android market. Jestem bardzo zadowolony i bardzo go polecam.
Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłem.:)

Edytowane przez Mosbey98

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie