x-kom hosting

Płytki pod e4300

Dyni@
utworzono
utworzono

Która płytka z tych 3 jest najlepsza:

1. EVGA 650i Ultra

2. Asus p5b

3. Abit AB9

Naczytałem dużo pochlebnych opinii o tej pierwszej, a o Asusie najgorsze z tej trójki.

Mam jeszcze drugie pytanie, czy jak się podkręca fsb to też o 5 MHz, potem trzeba wyjść z biosu zapisać ustawienia i tak w kółko ?

Lewy12
komentarz
komentarz

Moim zdaniem ta:

EVGA 650i Ultra

Mam jeszcze drugie pytanie, czy jak się podkręca fsb to też o 5 MHz, potem trzeba wyjść z biosu zapisać ustawienia i tak w kółko ?

Tak

m.b
komentarz
komentarz

A co sądzicie o Foxconn'ie P35. Na e-giełdzie miał 7/10 co jest bardzo dobrym wynikiem w porównaniu z innymi czasem droższymi płytkami.

Pozdrawiam!!

demarco
komentarz
komentarz

Z tej trójki najlepszy zdecydowanie Abit

Dyni@
komentarz
komentarz

Ale z tego co wyczytałem Abit nie ma FSB 1333, nie znam się na tym za dobrze, ale to chyba dość ważne przy podkręcaniu. A tak w ogóle to na Evdze można chyba podkręcać sam procesor.

arcix
komentarz
komentarz

Również uważam,że z tej trójki Abit jest najlepszy.

falcon1984
komentarz
komentarz

Z tej trójki to najlepszy Abit AB9, ale też trochę droższy. Ja bym go brał na twoim miejscu :)

Co do EVGA to sam ją mam i szczerze polecam. Świetna płytka, niesamowita do overclockingu, świetny dźwięk i bardzo dobra stabilność. Jedyny mankament to słabe napięcie dla pamięci, ale jeśli cię zadowola overclocking z 800MHz na 900-950 MHz to śmiało bierz EVGE. Nie trzeba BIOS-u flashować jak w Asusie, w testach lepsza wydajność i się nie grzeje. Troche co prawda temperatury źle pokazuje EVGA, ale to nie jest duży minus.

Dyni@
komentarz
komentarz