x-kom hosting

? PS i VS ?

Hamanalik
utworzono
utworzono

W kartach podawane są ilości pixel i vertex shaderow, lepiej jak ma karta np. 24/24 zunifikowane, czy np. 36/8 niezunifikowane ?

I na jakie parametry patrzec najbardziej przy kupnie karty graficznej bo podobno własnie na PS i VS ? (podajcie w kolejności na co najbardzie zwracac uwagę !)

I oco chodzi w tych potokach rendujących ?

Co sądzicie o tych kartach ?

http://allegro.pl/item224909449_najtaniej_...t_accelero.html

http://www.komputronik.pl/Karty_graficzne/...pelny,id,42973/

Silent Hunter
komentarz
komentarz

Pixel shader

Pixel Shader jest programowalną jednostką odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli.

Vertex shader

Vertex Shader jest jednostką odpowiadającą za wyliczanie położenia wierzchołków wielokątów w przestrzeni. Jednostka Vertex Shader zastąpiła stosowaną wcześniej jednostkę T&L.

Zdecydowanie Ati :)

Kleskus
komentarz
komentarz

Jesli bys bral HD2600XT to wez DDR4

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.