Hamanalik utworzono 20 sierpnia 2007 utworzono 20 sierpnia 2007 W kartach podawane są ilości pixel i vertex shaderow, lepiej jak ma karta np. 24/24 zunifikowane, czy np. 36/8 niezunifikowane ? I na jakie parametry patrzec najbardziej przy kupnie karty graficznej bo podobno własnie na PS i VS ? (podajcie w kolejności na co najbardzie zwracac uwagę !) I oco chodzi w tych potokach rendujących ? Co sądzicie o tych kartach ? http://allegro.pl/item224909449_najtaniej_...t_accelero.html http://www.komputronik.pl/Karty_graficzne/...pelny,id,42973/
Silent Hunter komentarz 21 sierpnia 2007 komentarz 21 sierpnia 2007 Pixel shader Pixel Shader jest programowalną jednostką odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Vertex shader Vertex Shader jest jednostką odpowiadającą za wyliczanie położenia wierzchołków wielokątów w przestrzeni. Jednostka Vertex Shader zastąpiła stosowaną wcześniej jednostkę T&L. Zdecydowanie Ati
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.