x-kom hosting

problem z ramem

Gość
utworzono
utworzono

witam o to moj sprzet:
[URL=http://img825.imageshack.us/i/parametrykompa.jpg/][IMG]http://img825.imageshack.us/img825/6237/parametrykompa.jpg[/IMG][/URL]
kupilem sobie dwie kosci DDram2 kingston 1gb 533, w sklepie sie pytali o plyte glowna wiec im podalem nazwe itp jak w obrazku, wlozylem do kompa i nie chce sie zalaczyc czyli wiatraczek chlodzacy procesor chodzi na max obrotach monitor sie nie zalacza, probowalem ze stara karta i bez tez ze zmiana miejsc w slotach (mam tylko 2 sloty) i nic nie dalo, patrzalem na necie i cos ludzi pisali zeby pozmieniac w biosie ale ja jestem w tych sprawach zielony i nie chcial bym czegos popsuc, czy cos mozna zrobic zeby komp czytal ram i wszystko poprawnie dzialalo?
prosil bym o szczegolowa pomoc czyli z podaniem co i jak i czy moze zagrazac komputerowi zeby nie bylo tak ze ja cos zmienie w biosie a potem mi sie cos zchajczy w kompie :)

Gość
komentarz
komentarz

A pamięci są sprawne? Jeżeli kupiłeś w sklepie, to zanieś tam kompa i niech dobiorą Ci odpowiednią pamięć.

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

jak poszlem do sklepu to mi kazali podac nazwe plyty glownej zeby dobrali odopwiednia dla tej plyty bo chcialem kupic sobie 2gb w jednej kosci i mi powiedzieli ze moja karta moze nieodczytac i mi poradzili po 1 gb, ale jak patrzalem w necie to ludzie mowia cos o biosie ale ja nie wiem jak np zresetowac biosa czy cos, ale mnie to dziwi jak kosci maja ta sama predkosc co stara kosc to czemu to nie chce dzialczyc... :(
@edit
po za tym po otwarciu ramu juz nie mozna oddac ramu

troche sie pobawilem z zmiana tych kosci i: