x-kom hosting

[Rozwiązany] Problem z uruchomieniem aplikacji konsolowej

Shyyy
utworzono
utworzono

Hej,
Nie wiem czy to dobry dział (przydałby się dział super mega total noob zone - specjalnie dla mnie) na mój problem, ale zapytam tutaj. Nie mogę uruchomić pewnej aplikacji - narzędzia (extractora) do wyciągania "wnętrzności" z pliku. Nie mam się co rozpisywać, bo jestem kompletnie zielony i nie mam bladego pojęcia, o co może chodzić. Kiedy próbuję załączyć tę aplikację, to tylko przez ułamek sekundy pojawia się czarne okno, a na pasku zadań pojawia się ikonka C:\ W załączniku daję screena ;)
[attachment=12174:screen.JPG]

naekana
komentarz
komentarz

Chcesz rozpakować archiwum? Jakiego konkretnie programu nie możesz uruchomić? Zdecydowanie potrzeba więcej informacji...

Shyyy
komentarz
komentarz (edytowane)

Tak, archiwum ARC. Mam komplet narzędzi do Silent Hill: Origins na PSP - extraktor, insertor, text builder i text converter. Są to chyba aplikacje konsolowe (nawet nie wiem, czy takie pojęcie istnieje). Jeśli będzie to konieczne, to mogę przesłać te aplikacje (ważą po 100 KB).[attachment=12175:ReadMePl.txt]
W załączniku jest readme tych aplikacji, niestety po "polskawu", bo tłumaczone z rosyjskiego za pomocą google translatora.

Edytowane przez danielek316
usuwam niepotrzebny cytat
naekana
komentarz
komentarz

Spróbuj rozpakować archiwum programem -> [url="http://www.freearc.org/Download.aspx"]FreeArc[/url]

Shyyy
komentarz
komentarz

Wszystko fajnie, tylko że nie chodzi mi o to, jak rozpakować archiwum ARC, a jak uruchomić te cztery apikacje (w readme jest napsane, że są to aplikacje konsolowe - to może być istotne). Autor tych narzędzi napisał mi, żebym zobaczył http://en.wikipedia.org/wiki/Console_application a później readme - jeśli nie objaśnił mi, co i jak po kolei, to znaczy, że musi to być strasznie banalne (ale nie dla mnie).

naekana
komentarz
komentarz