x-kom hosting

[Rozwiązany]Ashampoo Burning Studio 6 free

nick6
utworzono
utworzono (edytowane)

Ściągnełam ten program gdyż ktoś na jakimś forum strasznie go chwalił i twierdził ,że jest prostszy i lepszy niż Nero.A więc mam z nim mały kłopot...Zacznę od tego ,że nie znam się zbytnio na komputerach,programach itp dlatego jeśli napiszę coś dziwnego to proszę o zrozumienie:) Pierwsza sprawa nagrałam przez program Ashampoo płyte CD piosenki owszem są na płycie gdyż pisze : Track 1 , Track 2 i tak dalej ,ale problem tkwi w tym ,że nie chce mi jej odtwarzać...;/ Druga sprawa jak przez ten program nagrać płytkę na której znajdą się mp3 , zdjęcia i filmiki i jaką płytę powinnam kupić? Bo na płycie CD audio nie dało rady tak nagrać. No i trzecia sprawa : jeżeli znacie łatwiejszy program który można ściągnąć łatwo z neta( taki by ciemny zrozumiał) to prosiłabym o podanie nazwy.A i jeszcze 4 sprawa : dlaczego gdy ściąga się Nero polską wersję to wyskakuje mi że numer seryjny jest już nie aktywny czy coś takiego i żebym wpisała coś w okienku o nazwie : organizacja - tylko właśnie co? Z góry dzięki za cierpliwość...:D;)
[color="#ff0000"]
//przenoszę do narzędziowych
//dan[/color]

Edytowane przez naekana
przenoszę/dan; rozw/naekana

danielek316
komentarz
komentarz

1. W jakim formacie nagrałaś piosenki? W czym próbujesz je odtworzyć? Często bywa tak że odtwarzacz nie czyta plików mp3 i wtedy nagrywając płytę musisz wybrać opcję Audio CD
2 i 3 w jednym. Jeśli chcesz darmowej alternatywy dla Nero to użyj: http://www.dobreprogramy.pl/CDBurnerXP,Program,Windows,13218.html

Oczywiście że da radę nagrać płytę z piosenkami ,filmikami i zdjęciami na zwykłym CD-R o ile nie przekroczysz rozmiaru płyty

nick6
komentarz
komentarz

Usunełam tamten a ściągnełam ten co podałeś.Łatwiejszy...:) Dzięki już wszytko wiem.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×