x-kom hosting

czy dołożenie RAMu coś da?

zdun95
utworzono
utworzono

Witam. planuję zakupienie netbooka lenovo s10 - t3(tablet). http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksze/878566_lenovo_s10-3_n450_10_1_1gb.aspx . jednak martwi mnie to ze ma on tylko 1gb ramu i planuję rozszerzenie pamieci do 2gb. moje pytanie jest takie czy dołozenie RAMu cos da?? a jesli tak czy jest to efekt wymierny. Pozdrawiam.

Jestem Zielony
komentarz
komentarz

1GB powinien ci w zupełności wystarczyć. Napisz jednak do czego ma ci służyć ten netbook.

zdun95
komentarz
komentarz

no głównie do przegladania internetu, ale chciałbym także czsami obejzec jakis film w podrozy lub na plazy. na pewno nie planuje na nim grac;p

jay007
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam.

Do przegladania internetu i obejrzenie filmu wystarczyl by szrot z pentiumem II pod maska, 512 MBRamu i dyskiem 10 GB ;)

Nie kupuj w Vobisie, bo drogo maja. A dwa system Windows 7 przy 1 GB, ktory jest w ofercie bedzie mulil. Poza tym pamieci nigdy nie za wiele. 1 GB wiecej napewno sie przyda. :) Kiedys moze stwierdzisz, ze ogldanie filmow i przegldanie internetu Ci nie wystarczy i bedziesz chcial zainstalowac np. program o wiekszych wymaganiach i co wtedy? ;)


--
Pozdrawiam.

bartek1994
komentarz
komentarz

jezeli sei martwisz to se dokup.
pamietaj ze to [b]netbook[/b], duzo modeli ma 1 gb ramu. w koncu netbooki maja z zalozenia sluzyc do "przegladania internetu w kazdym miejscu ze wzgledy na swoje rozmiary"

maniekoo
komentarz
komentarz

Spokojnie wystarczy 1GB pamięci RAM, jeśli chcesz wykorzystywać tego notebooka jedynie do internetu, ew. oglądania filmów. ;)
real_noname, Z teorią "pamięci nigdy za wiele" można się zgodzić, jednak Windows 7 w wersji 32 bitowej, bo taka najprawdopodobniej jest wgrana w tym netbooku, wymaga 1GB pamięci ram do poprawnego działania, wiadome, że są to bardziej minimalne wymogi, jednak nie powinno go mulić.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!