x-kom hosting

[Rozwiązany] Komputer nie widzi stacji dysków

Karloo
utworzono
utworzono

Witajcie

Opowiem wam mój problem:

Dziś dostałem od znajomego stacje dysków CD .Przed tem miałem juz podłączone 2 osobne
stacje jedna była DVD a druga CD wszystko chodziła idealnie.Dziś chciałem zmienic
stacje dysków CD ponieważ często nie wyskakiwał mi panel do włożenia płytki.Więc
rozebrałem komputer odłączyłem stara stacje i podłączam nową włączam od nowa komputer
wchodzę w mój komputer zdziwiłem się ponieważ nie było pokazanej ikonki z stacją dysków
DVD i CD poprawiałem kable i nic nie daje .Patrzałem w biosie w boot to pisze ze jest
DVD i pisze ze jest ale ta stara stacja dysków CD.Nawet jak wkładam płyty to nic się nie pokazuje
Pomóżcie mi bo jestem zielony na ten temat.
Mam nadzieje że napisałem wszystko zrozumiale.Czekam wasze odpowiedzi
mam nadzieje ze uda mi się to naprawić dzięki waszej pomocy .

plkmetal
komentarz
komentarz

jaki masz interfejs dla napędów i dysku? Mam na myśli czy sata czy ata

Karloo
komentarz
komentarz

Ja mam ATA.

Czy ktoś mi pomo[color="#FF0000"]ż[/color]e ?

[color="#FF0000"]// Ort
// Cyp[/color]

asmodeuszz
komentarz
komentarz

Nie, ja z łódzkiego :P
Jeśli BIOS wykrywa stary napęd, a nie nowy, to znaczy, że trzeba go zresetować. Przy wyłączonym zasilaniu wyjmij z płyty głównej baterię na ok. 15 minut. Sprawdź też poprawność instalacji zworek - jeden napęd Master, drugi - Slave.

plkmetal
komentarz
komentarz

Jeżeli dysk też masz na ata to on powinien być na master a napędy na jeden na slave a drugi na cable select

[color="#FF0000"]// Co za bzdury opowiadasz? Cable Select - w przypadku obu napędów o ich kolejności będzie decydowała wtyczka IDE do której z kolei jest podpięta. Zaleca się konfigurację Master-Slave na jednej taśmie.
// Cyp[/color]

Karloo
komentarz
komentarz

Wie cie co ja nic nie wiem przepraszam zielony jestem w tych sprawach .Tak jak jest
wyżej napisane wyciągnąłem baterie od biosa i tez nic nie dało .Wstawiam zdjecia