x-kom hosting

Jaki Antywirus?

hr.Szulecki
utworzono
utworzono

Witajcie forumowicze. Potrzebuję konsultacji w sprawie antywirusa do laptopa.

Mój LAP to Toshiba Satellite pro a 60 PIV 3,06 z 512 ram dzielonej z grafiką/ 64mb

Lap łączy się z netem za pomocą neostrady i chroniony jest przez Kasperskiego - wersję darmowa 30 dni. Problem polega na tym że komp strasznie zwalnia przez antywira i traci stabilnośc zupełnie gdy korzysta się z gg winampa i powiedzmy 3 dokumentów w wordzie. Po wyłączeniu antywira wszystko wraca do normy ale boję się korzystać z netu.

Wczoraj kupiłem 6 miesięczną wersję MKS vir z PC format wyinstalowałem kasperskiego i zainstalowałem nowy antywirus. Jeeeeju!! Jeszcze gorzej. komp działa okropnie wolno a w dodatku antywir chce blokować każdy program uruchamiany.

Nie mam czasu sie bawić w konfigurację antywirusów, tak aby nie obciążały mi za bardzo systemu. Poza tym nie znam się na tyle, by grzebać w tym.

Potrzebuję jakiegoś alternatywnego baaardzo prostego rozwiązania, które będzie się konfigurowało automatycznie. Macie jakieś pomysły??

Czy można zrezygnować z antywira i raz w tygodniu korzystać z pandy online i AdAware??

Bamu
komentarz
komentarz

AVAST.

Sam sie aktualizuje i to w nim lubię.

działa w tle niezabierając dużo mocy procka ani pamięci ram , można powiedzieć ze prawie wogule :D

Korzystam z niego już od 4 lat i jak narazie wirusów brak.

A i w dodatku jest to darmowy program.

Przemek
komentarz
komentarz

Zapraszam na:

www.stopwirusom.pl

hr.Szulecki
komentarz
komentarz

Bamu_Ulea, zdaje się że powróce do Avasta, jednak chciałbym go skonfigurowac tak by pobierałjak najmniej pamięci i procka. Czy możesz mi w tym pomóc?

[ Dodano: 2007-08-08, 14:59 ]

A moze ograniczyć się do jakiegoś firewalla, i tak jak mówie co jakis czas robić scan online i Ad Aware??

Jeśli mam dobrego pomysła to podajcie jakieś propozycje prostego firewalla.

Bamu
komentarz
komentarz

Niezbyt dobrym pomysłem jest korzystanie z samego firewalla.