x-kom hosting

Nowy RAM - jaki będzie odpowiedni?

faxe
utworzono
utworzono

Witam :)
Jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o sprzęt, dlatego bardzo liczę na Waszą pomoc... Muszę dokupić nieco ramu (1G) do mojego starego gracika, bo śmiga na 256, a raczej nie śmiga tylko porusza się z prędkością ślimaka. Nie wiem jaki ram kupić. Posiadam:

Intel Celeron CPU 2.00 Ghz (2019 Mhz)
VIA VT8754 Apollo P4x400

Pomożecie??

webber
komentarz
komentarz

[quote]VIA VT8754 Apollo P4x400[/quote]To jest nazwa chipsetu, a nie model płyty głównej.
Dokładną nazwę mobo znajdziesz na przykład w programie Everest Ultimate bądź CPU-Z. Dopiero wtedy będzie można sprawdzić, ile RAMu możesz dokupić.

A z ciekawości - do czego potrzebne Ci aż tyle pamięci? Do współpracy z tym Celkiem dokładanie więcej niż 512 MB w większości zastosowań nie ma sensu.

faxe
komentarz
komentarz

Sprawdziłam i oto co wiadomo:

Płyta główna:
Typ procesora Intel Celeron, 2033 MHz (20 x 102)
Nazwa płyty głównej Jetway P4X400DBP/DBZ (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, LAN)
Mikroukład płyty głównej VIA VT8754 Apollo P4X400
Pamięć fizyczna [ TRIAL VERSION ]
DIMM1: 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-4-4-8 @ 200 MHz) (2.0-4-4-7 @ 166 MHz)
Typ BIOS'u Award (10/31/03)
Port komunikacyjny Port komunikacyjny (COM1)
Port komunikacyjny Port drukarki ECP (LPT1)

Czy naprawdę 1 GB to za dużo? Wprawdzie nie gram na kompie, ale czasami troszkę bawię się zdjęciami no i sympatycznie jest, jak strony internetowe można oglądać tak, żeby w czasie ładowania nie wychodzić na kawę... Dlatego pomyślałam, że jak wstawię kość 1 GB, to będzie ok. Nie chcę niepotrzebnie pakować w sprzęt, bo jest to stary gracik, i pewno niebawem nadejdzie czas, by wymienić na coś lepszego, niemniej tymczasem musi wystarczyć.

webber
komentarz
komentarz