x-kom hosting

Jakie urządzenie kupić? Kryteria w środku.

dj.lama
utworzono
utworzono

Witam. Chciałbym kupić jakieś urządzenie wielofunkcyjne. Kompletnie nie znam się na tym. Zależy mi na:
1) Tanie tusze
2) Możliwość drukowania zdjęć
3) Możliwość drukowania na płytach
4) Dokładne drukowanie (tak żeby było widać dobrze malutkie literki na kartce)
5) Druk kolorowy oczywiście
6) W miarę szybka
7) W miarę szybkie skanowanie
8) Dobra by była możliwość drukowania z karty
9) Nie koniecznie, ale przydało by się WIFI :)
10) TANIE TUSZE :D
11) I musi być dobra.


Im taniej tym lepiej. Zaproponujcie coś a ja Wam powiem czy ten przedział cenowy odpowiada. Nie wiem ile może to kosztować. I prosiłbym jeszcze o ceny tuszy, ich wydajność, ile stron, zdjęć i wgl. wszystko co się da, żebym wiedział jak najwięcej :).

maxsp2
komentarz
komentarz

Albo wi-fi albo tanie tusze i tansza drukarka...

W tej kwesti moge poddpowiedzieć cos takiego jak [url=http://qoop.pl/Drukarki/Urzadzenie-Wielofunkcyjne-BROTHER-Mfc250c/]BROTHER [/url]

Oprócz tego warto jeszcze przeszukać coś ze stajni Canon-a.

dj.lama
komentarz
komentarz

WiFi nie konieczne, ale by się przydało. Musi być drukowanie na płytach a w tym BROTHER tego nie widzę.

Lukaszmi
komentarz
komentarz

Jeśli chcesz bardzo dokładny druk to chyba tylko urządzenia laserowe, ale nowe są drogie i tonery do nich także. Co do atramentowych, może Epson - Stylus Photo PX650.

dj.lama
komentarz
komentarz (edytowane)

Ale to chyba typowo do zdjęć?

Nie musi być typowo do zdjęć. Zdjęcia przy okazji. :)

Edytowane przez dj.lama
bastin
komentarz
komentarz