x-kom hosting

czy mogę dołączyć pamięć ram do.

eternia
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam i proszę o pomoc.
Nie znam się na komputerze i wszystkim co z nim związane. Mam dosyć stary komputer i chciałbym się dowiedzieć czy mogę dołączyć pamięć ram:
Rozmiar modułu :256mb(1rank, 4banks)
typ pamięci : DDR SDRAM
szybkość pamięci: PC 3200(200)Mhz

DO komputera który juz posiada ram :
rozmiar 512mb (2ranks, 4 banks)
typ: DDR SDRAM
szybkość pamięci: PC 3200(200)Mhz

Procesor intel celeron D341, 2933 Mhz
Czy to będzie współgrać?? obie pamięci ram są innych firm Dziękuje z góry za odpowiedz!

Gość
komentarz
komentarz

Ale ramy to jakie DDR? bo napisałeś Typ: DDR SDRAM. DDR1 DDR2 DDR3...?

[color="#FF0000"]// DDR SDRAM = DDR 1. Poza tym widać po typie pamięci PC-3200 = 400MHz DDR 1. Zanim coś napiszesz to się upewnij
// Cyprian[/color]

nitro07
komentarz
komentarz

Napisz jaką masz płyte główna.




eternia
komentarz
komentarz

Szukałem płyty głownej ale nie ma nazwy ani nic znalazłem tylko producenta modułu pamięci nanya technology corp
mikroukład płyty głownej :via p4m800 pro

[color="#FF0000"]// Usuwam niepotrzebny cytat
// Cyprian[/color]

bartek86
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='konrad97tl' date='11 kwiecień 2010 - 18:30' timestamp='1271003552' post='1009720']
Ale ramy to jakie DDR? bo napisałeś Typ: DDR SDRAM. DDR1 DDR2 DDR3...?
[/quote]

jak pisze samo DDR SDRAM to DDR1

[b]eternia[/b] wszystko powinno działać i bez obaw możesz tą pamieć włożyć i sprawdzić jeśli się boisz to podaj dokładnie modele i producentów pamięci oraz płyty głównej

eternia
komentarz
komentarz

[quote name='konrad97tl' date='11 kwiecień 2010 - 17:30' timestamp='1271003552' post='1009720']
Ale ramy to jakie DDR? bo napisałeś Typ: DDR SDRAM. DDR1 DDR2 DDR3...?

szukam tych rzeczy programem everest i nic nie ma :/

Gość
komentarz
komentarz

Jak włożysz te ramy wszystko będzie działać.

eternia
komentarz
komentarz