x-kom hosting

PS3 czy Xbox 360

adriawid
utworzono
utworzono

Witam, założyłem temat [color="#FF0000"]nieroztrzygniony[/color] do chwili obecnej. :) Chce rzucic komputer i przenieśc się na Playstation 3 lub Xboxa 360, ale nie wiem co wybrac, nie znam się na tym [color="#FF0000"]kąpletnię[/color]. Tak [color="#FF0000"][color="#FF0000"]więdz[/color][/color] na chwilę obecną mam do wydania 1200zł na konsole :). Teraz tylko problem na jaką, jestem przychylny bardziej w strone PS 3 gdyż mógłbym grac w gry HD, blue ray oraz pendrivem wgrywac gierki ściągane z neta, na dysk twardy konsoli, nie wiem jak to jest z Xboxem. Bardzo prosze o pomoc, oraz podanie jakiś linków gdzie mogę kupic którąś z tych konsol do 1200zł, (lepiej tak troche taniej).

[color="#FF0000"]// Staraj się nie robić tyle błędów...ciężko to czytać
// [s]nieroztrzygniony[/s] - [b]nierozstrzygnięty[/b]
// [s]kąpletnię[/s] - [b]kompletnie[/b]
// [s]więdz[/s] - [b]więc[/b]
//
// Przenoszę, zły dział
// NowakoV[/color]

raw
komentarz
komentarz (edytowane)

Pare dni temu kupiłem xboxa. Jestem zadowolony. Ceny blu ray'a mocno spadają, a zanim to się dobrze rozkręci to jeszcze ze 2 lata.
[quote]pendrivem wgrywac gierki ściągane z neta, na dysk twardy konsoli[/quote]
PS3 to jedyna konsola uchroniona od piractwa.
Jedyne co to internet - jeśli chcesz mieć bezprzewodowo internet - tu + na stronę PS3, ma wbudowaną karte wi-fi.