x-kom hosting

[1200]Jaki monitor do gier?

piotrek_ole
utworzono
utworzono

Witam!

Chciałbym kupić monitor, lecz nie znam się na tym sprzęcie dlatego prosił bym o pomoc w wyborze. Monitor ma być głownie do gier (counter strike-a 1.6). Z tego co się orientowałem bardzo dobry jest "Samsung SyncMaster 2233RZ" lecz jak na 22 cale cena jest dosyć wysoka. Posiada funkcję 3D z której raczej bym nie skorzystał tak więc zapłaciłbym za bajery które były by mi nie potrzebne. Z tego co się orientuję do cs-a im wiecej "HZ" tym lepiej. Ten samsung posiada aż 120HZ w przeciwieństwie do innych monitorów które osiągają przeważnie 75hz max. Chciałbym kupić coś w przedziale 21 - 26 cali. Cena... Myślę że nie chce wydać na monitor więcej niż 1200zl chyba że za nie wielką dopłatą (200-300zl) było by coś znacznie lepszego od pozostałych monitorów. Z góry dziękuję za pomoc.


P.S

"hz" - nie mam pojęcia w jaki sposób to działa, o co w tym chodzi. Jeśli ktoś się dobrze na tym zna niech napisze dlaczego lepiej jest mieć jak najwięcej.

Tivi
komentarz
komentarz (edytowane)

hz to czestotliwosc odsiwiezania (im wieksza tym szybciej elementy pojawiaja sie na ekranie)

jesli chodzi Ci o monitor do csa to polecic Ci moge jedynie stare, dobre crtki (kineskopowe) ustawiasz lajtem 100hz (-freq 100 w opcjach uruchamiania) do csa nie nadaja sie te wszystkie panoramy czy jakos tak (rozdzialki 1440 x 900 etc)

dell 1130p (sam mam 21')http://allegro.pl/item937758341_dell_21_p1130_sony_trinitron_gw.html

Edytowane przez Tivi
piotrek_ole
komentarz
komentarz

Za CRT podziękuje. Wolę już przepłacić za jakiegoś LCD. Niech się ktos wypowie co do tego samsunga i może jakieś inne propozycje LCD?

Loowoo
komentarz
komentarz

Polecam LG W2453TQ-PF

925pln na Agito

Mozesz sie tez pokusic ten sam model tylko 27 calowy ^^
HDMI Ci nie potrzebne, ale monitor kupujesz na pare latek a nie na 6 miechow jak np. procek itd. ze po tym czasie jest lipny

KKS Lech Pozna�
komentarz
komentarz