x-kom hosting

Czy wszystko w porządku z odczytem z Everest'a

szary87
utworzono
utworzono

Witam! Zaciekawił mnie odczyt napięć zasilacza (Modecom Feel 3 400W) w programie Everest. Nie znam się zbyt dobrze więc wolę się upewnić czy wszytko w porządku. Wiem, że zasilacz ten nie jest z najwyższej półki (z najgorszej też chyba nie) ale nie stać mnie w tej chwili na jego wymianę.

[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31cc40689314e283.html][IMG]http://images44.fotosik.pl/258/31cc40689314e283m.jpg[/IMG][/URL]

Na karcie graficznej zamontowałem sobie wiatraczek(AC 8025- taki zwykły raczej). Jest podpięty razem z wiatraczkiem z procesora i do płyty głównej. Wcześniej był zamontowany w slocie pod zasilaczem. Karta ma chłodzenie pasywne. Komputer to C2D e4500, 2gb ram, GF 8600GT i SB Xfi Audio.

Mam też problem z ogólna wydajnością w nowszych grach (Cod4, Burnout Paradise), wcześniej było dobrze. Przy włączaniu komputera Bios sygnalizuje błąd ramu. Czy możliwe, że obie kości zepsuły się naraz? Czy jest możliwość, że zepsuł się jakiś kontroler pamięci? Nie bardzo mam możliwość sprawdzić pamięci gdzieś indziej. Chodź negocjuje w tym temacie. Proszę o jakieś podpowiedzi.

tazman
komentarz
komentarz (edytowane)

Po pierwsze jeżeli podejrzewasz że to ram postępuj wg instrukcji:
wyjmij obie kości przetrzyj styki kości szmatką namoczoną spirytusem, możliwe że kurz powoduje nie stykanie się w gniazdach, dalej zamień miejscami w slotach. Kolejna sprawa wrzuć mem testa niech sprawdzi czy nie masz złych banków pamięci. Jakby co to pytaj.


///a tak na marginesie to chyba zły dział wybrałeś.//

szary87
komentarz
komentarz