x-kom hosting

jaki RAM do MSI MS-7173

rafalcz3
utworzono
utworzono

mam obecnie 512MB DDR2 533mhz. chcem włożyć dwie kości po 1gb czy muszą one mieć parametry jak ta stara kość czy na przykład moą być 633mhz?? zależ mi na jak najlepszym rozwiązaniu zaznaczam ze jestem w tym temacie laikiem więc jeśli coś żle napisałem to przepraszam.

Morango
komentarz
komentarz

nie ma znaczenie bo i tak zwolni do 533MHz ... zawsze jest ta że każda pamięć ma szybkość [b]najsłabszej[/b] pamięci w płycie .. mógłbyś np kupić 2x1GB 800MHz i sprzedać tą starą ..

rafalcz3
komentarz
komentarz

dzięki za pomoc już kupiłem dwie kości samsunga.

słuchajcie przyszły mi dziś te kości RAM pisze na nich tak 1GB 2Rx8 PC2-666-12-E3 no wszystko ładnie włożyłem je komputer odpalił normalnie ale ekran nie chce się włączyć czego to może być wina?? na starej kości 512MB 513Mhz wszystko działa sprawnie.

Morango
komentarz
komentarz

ale dioda od ekranu miga ??? i czy nie słychać jakiegoś piszczenie od płyty głównej ??

rafalcz3
komentarz
komentarz

[quote name='Morango' date='21 styczeń 2010 - 16:13' timestamp='1264086792' post='955418']
ale dioda od ekranu miga ??? i czy nie słychać jakiegoś piszczenie od płyty głównej ??
[/quote]


dioda miga. nie piszczy wiem że jak by piszczało to by były żle wsadzone kości ale tak nie jest. już chyba wszystkie możliwe fora przeczytałem poradżcie coś. myślałem o ściągnięciu nowego biosa ale boje się że zwale cały komputer:(

Morango
komentarz
komentarz

a jaki masz zasilacz ?? może spróbuj zamienić je slotami ...

rafalcz3
komentarz
komentarz

a gdzie sprawdzić jaki to zasilacz??

350W już sprawdziłem

Morango
komentarz
komentarz

hmm ale chodzi o markę , najlepiej rozkręć obudowę i zobacz nazwę ...

rafalcz3
komentarz
komentarz