x-kom hosting

Problem z modemem orange lub usb.

zbgfromwpc
utworzono
utworzono

Witam. Posiadam laptopa HP i mobilny internet orange. Od dwóch dni gdy chcę połączyć się za pomocą modemu udaje mi się może jedna na kilkadziesiąt prób. Modem po podłączeniu przez USB (jest to modem Option Icon II) zapala się po czym słychać dźwięk świadczący o podłączeniu go a poźniej o odłączeniu. I tak kilka razy. Światełko zaczyna migać i połączenie z internetem nie jest możliwe. Przyznam się, że technicznie nie znam się na tym wcale. Zastanawiam się tylko czy to wina modemu czy gniazda USB?? Proszę o jakieś rady. Jeśli trzeba jakichś informacji powiedzcie jakich to podam. Z góry dzięki.

raazor90
komentarz
komentarz

Proponuję przeinstalować program orange free...

zbgfromwpc
komentarz
komentarz

To nic nie daje już dwa razy robiłem reinstall.

raazor90
komentarz
komentarz

To najwyraźniej masz problem z portem usb, czy w każdym porcie tak się dzieje?

zbgfromwpc
komentarz
komentarz

W każdym i jest tak, że raz działa raz nie a wystarczy lekko szturchnąć modem lub dotknąć przy gnieździe USB i rozłącza internet i by go połączyć się z powrotem udaje się może za setnym razem... W każdym razie jeśli to USB to co oddawać lapka na gwarancję czy coś jest możliwe zrobić samemu?

raazor90
komentarz
komentarz

Masz dwie możliwości albo usb w modemie jest już wyrobione albo porty są uszkodzone, co jest mniej prawdopodobne... Czy z innymi urządzeniami podpiętymi pod USB jest podobny problem?

zbgfromwpc
komentarz
komentarz

Tu jak na razie też mi nic nowego nie powiedzałeś ale właśnie najgorsze jest to, że z myszką czasem jest tak samo to znaczy rzadziej ale raz powiedzmy na dzień też się odłącza i muszę odłączyć od USB dopiero za którymś razem łapie. Z drugiej strony faktem jest że USB od modemu tez już lata moxno we wszystkie strony. Najnowszy ten modem nie jest ale na gwarancji jeszcze.

Gość
komentarz
komentarz

Prawdopodobnie wyrobione porty USB.
Masz na froncie USB ?