x-kom hosting

zawiesza mi się komp przy przeglądaniu stron

fear
utworzono
utworzono

witam
najpierw przedstawię swój sprzęt:
płyta główna - K7N2 Delta
procesor Athlon 2600+
karta graficzna - Radeon HD2400 Pro
Pamięć DDR400 256mb x2
twardy dysk - Maxtor 80gb
wd 800 80gb
zasilacz 4life 450

to tak ogólnie a teraz to co mnie dręczy :
rzadko grywam w gry ewentualnie tylko przeglądarkowe większość czasu spędzam na stronach internetowych około miesiąc temu padła mi pamięć ( 512 mb 12 błędów w memtest )zamieniona na dwie nowe podane wyżej i co się dzieje? otóż po piętnastu minutach pracy komputera zaczynają zawieszać sie strony nie mogę ich wczytywać lub bardzo długo się otwierają nawet teraz pisząc do was mam problem z płynnością . Mam wrażenie jakby twardy cały czas pracował na wysokich obrotach . Robiłam formata bez żadnego efektu. Po prostu nie moge pracować na kompie nie wiem co jest a martwi mnie to by w pewnym momencie nie umarł całkowicie . Nie znam się na tym tak bardzo wiec zwracam się z prośbą o pomoc . Co może być tego przyczyną do tej pory było wszystko ok.

danielek316
komentarz
komentarz

Moim zdaniem zasilacz. Poczytaj: http://www.techfanatyk.net/zmien-zasilacz-przezornosc-czy-psychoza/
Niestety Twój zasilacz to niewypał, a raczej bomba z opóźnionym zapłonem.Znajduje się na czarnej liście zasilaczy: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=15725
Spróbuj podłączyć inny , markowy zasilacz. :)

and72
komentarz
komentarz

Czy problem dotyczy tylko internetu ? Czy też "zamula" przy obsłudze innych programów ?
Jak masz podłączony internet ( USB , Ethernet , WiFi ) ?
Z podstawowych rzeczy które bym sprawdził :
- użycie procka i RAM-u w chwili problemu
- temperatury
- spróbuj innej przeglądarki :) ( jeśli to tylko internet )
- sprawdź szybkość łącza w chwili problemu ( również jeśli to tylko internet )
- jeśli problem pojawił się po zmianie RAM-u spróbuj i inną kością ( ewentualnie zostaw 1 )

fear
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam