x-kom hosting

[Rozwiązany]Domene jej wykupienie i rejestracja

itsmylife
utworzono
utworzono (edytowane)

Witajcie,
kiedys zalozylem stronkje internetowa poprzez serwis nazwa.pl Byla zakladana na firme, pol roku bylo za free ale ze nazwa.pl ma bardzo ograniczone mozliwosci z zakresu tworzenia www postanowilismy zrezygnowac i nie oplacac abonamentu ktory wyniosl az 450zl! I teraz moje pytanie. Domena chyba caly czas jest w nazwa.pl i nie moge zalozyc strony na nazwe swojej domeny. Co mozna zrobic w tym wypadku? Chce koniecznie zachowac pelna nazwe adresu swojej strony www. Bardzo Was prosze o rady bo jestem zielony w temacie.

Edytowane przez naekana

necik
komentarz
komentarz

1. robisz samodzielnie stronę www
2. kupujesz jakieś konto hostingowe (możesz poszukać na http://hostingi.pl/ )
3. wgrywasz przygotowaną wcześniej stronę na serwer a domenę przekierowujesz na odpowiednie serwery DNS firmy hostingowej

Proste? :co:

  • Dobra wypowiedź 1
itsmylife
komentarz
komentarz

Punkt 3 troche niejasny bo jak mam przekierowac? Nie bardzo to kumam :( Chodzi mi o to zeby moja nazwa www byla moja i zebym ja mial dla siebie. A jak probowalem rejestrowac w jakims innym serwisie to wyszlo mi ze nazwa jest zajeta i nie mozna.

necik
komentarz
komentarz

Domena jest zarejestrowana na 12 miesięcy. Teraz możesz przekierować domenę na dowolny serwer. Sprawdź czy jest taka opcja w panelu na nazwa.pl ?

  • Dobra wypowiedź 1
itsmylife
komentarz
komentarz

[quote name='necik' date='04 styczeń 2010 - 00:14 ' timestamp='1262560474' post='939919']
Domena jest zarejestrowana na 12 miesięcy. Teraz możesz przekierować domenę na dowolny serwer. Sprawdź czy jest taka opcja w panelu na nazwa.pl ?
[/quote]
Dzieki wielkie za pomoc :)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie