Beowulf utworzono 3 stycznia 2010 utworzono 3 stycznia 2010 Witam serdecznie, Mam problem z portami USB. Od pewnego czasu (nie potrafię tego połączyć z żadną konkretną akcją z mojej strony - żadnych nowych urządzeń ani instalacji), cały czas wyskakuje mi okienko "Nie rozpoznano urządzenia USB" - nawet w takiej sytuacji, kiedy wszystkie porty USB mam wolne. Lokalizacja tego "wadliwego" urządzenia to wg mojego szanownego laptopa USB Root Hub. Nie potrafię zlokalizować problemu ani jemu zaradzić... Non stop wyskakuje jedno i to samo okienko - i nijak nie wiem jak to ugryźć. Równolegle do tego zjawiska, mam problem z myszą podłączaną właśnie przez USB. Na ogół korzystam z TouchPada - jednak od czasu do czasu zdarza mi się podłączyć zwykłą myszkę. Od momentu kiedy wyskakuje powyższe okienko - mysz jest całkowicie niewidoczna dla komputera, pomimo aktualizacji, odinstalowania i ponownego zainstalowania sterowników. Poza myszką - inne urządzenia USB działają bez zarzutu (adpater od internetu, przenośne dyski czy pendrive). Mój system: XP Home Edition plus SP3 Da radę coś zaradzić? Z góry dziękuję!
bartas92 komentarz 3 stycznia 2010 komentarz 3 stycznia 2010 Masz w menadżerze urządzeń znaki zapytania ?
Beowulf komentarz 3 stycznia 2010 Autor komentarz 3 stycznia 2010 No właśnie nie mam. Po rozwinięciu zakładki "Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej" wyświetla się w sumie: 8 x - Główny koncentrator USB (a slotów na USB mam tylko 4) 6 x - Intel(R) ICH9 Family USB Universal Host Controller 2 x - Intel(R) ICH9 Family USB2 Enhanced Host Controller oraz 1 x - Nieznane Urządzenie - czyli chyba to, o które wyskakuje to nieszczęsne okno. Żadnych żółtych ostrzegawczych przeszkadzajek na liście nie ma.
bartas92 komentarz 3 stycznia 2010 komentarz 3 stycznia 2010 (edytowane) kliknij w to nieznane urządzenie prawym przyciskiem myszy i będzie aktualizuj sterownik lub włącz sterownik , jeżeli to nie pomoże to usuń to nie znane urządzenie i myszka powinna chodzić, ja tak mialem na moim windows 7
Beowulf komentarz 3 stycznia 2010 Autor komentarz 3 stycznia 2010 Takie rzeczy to już próbowałem - niestety nic z tego. Jeszcze jakieś pomysły/sugestie?
bartas92 komentarz 3 stycznia 2010 komentarz 3 stycznia 2010 No ja nie mam pojęcia, może jakieś najnowsze sterowniki do myszki? albo wyłącz TouchPada i zobacz czy zwykła mysz działa
Beowulf komentarz 4 stycznia 2010 Autor komentarz 4 stycznia 2010 Awaria myszki to rzecz wtórna. Podstawowym problemem są same gniazda USB. Przeinstalowanie sterowników niczego nie daje.
bartas92 komentarz 4 stycznia 2010 komentarz 4 stycznia 2010 [quote name='Beowulf' date='04 styczeń 2010 - 16:13 ' timestamp='1262618037' post='940161'] Awaria myszki to rzecz wtórna. Podstawowym problemem są same gniazda USB. Przeinstalowanie sterowników niczego nie daje. [/quote] Zawsze można to sprawdzić podłączeniem innej sprawnej myszki, i wtedy okaże się czy jest to winna myszki czy USB
Beowulf komentarz 4 stycznia 2010 Autor komentarz 4 stycznia 2010 Jejku - mysz nie działa tylko w tym kompie. Inne myszki też nie działają. Ale tak jak pisałem, to tylko drugi problem - ten mniej ważny. Bardziej martwi mnie non stop wyskakujące okno z informacją o nierozpoznanym urządzeniu USB...
bartas92 komentarz 4 stycznia 2010 komentarz 4 stycznia 2010 No ale piszesz że taka informacja wyświetla się tylko przy podłączeniu myszki tak ? więc ja tutaj nie widzę problemu z USB skoro z innymi urządzeniami działają porty
raazor90 komentarz 4 stycznia 2010 komentarz 4 stycznia 2010 (edytowane) Z tego co zrozumiałem to problem jest z software, bez podłączenia czegokolwiek wyskakuje ten komunikat?
Skymad komentarz 4 stycznia 2010 komentarz 4 stycznia 2010 Hmm skoro komunikat jest cały czas, na wszystkich portach, a stery przeinstalował, to chyba lapek będzie musiał się udać na urlop do serwisu.
Beowulf komentarz 4 stycznia 2010 Autor komentarz 4 stycznia 2010 Tak - okienko wyskakuje prawie cały czas z krótkimi przerwami na zastanowienie. Niezależnie od tego czy coś podłączę do gniazda czy też jest ono wolne. Czyli jednak serwis? Chałupnicze metody odpadają?
asmodeuszz komentarz 4 stycznia 2010 komentarz 4 stycznia 2010 Jeśli masz gwarancję to nic nie kombinuj. Jeśli podmiana sterowników nic nie pomogła, to znaczy, ze to raczej hardware'owy problem masz.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.