x-kom hosting

Czy ta pamięć wejdzie na moją płytę?

jenek03
utworzono
utworzono

Chciałbym wiedzieć czy pamięć : GOODRAM DDR 1024mb, 400mhz, PC3200 CL3 GR400D64L3/1G wejdzie na moją płytę główną (ASRock K7VT4A+)???
To trochę głupie pytanie ale nie znam się najlepiej na komputerach. Mam wejście DDR a ta pamięć także ma wejście ddr. Czekam na szybką odpowiedź bo chciałbym zalicytować tą pamięć na allegro (oczywiście gdyby była kompatybilna z moją płytą). Z góry dzięki

danielek316
komentarz
komentarz

Na 100 % wejdzie :)

jenek03
komentarz
komentarz

Dzięki:)

A czy nie będzie jakichś problemów z moim zasilaczem (tylko 230v). Czy przez to z ram nie pojdzie dym???

danielek316
komentarz
komentarz

Każdy zasilacz jest na 230 V, bo takie mamy [b]napięcie[/b] prądu w gniazdkach ;) Na pewno chodzi Ci o [b]moc[/b] zasilacza która wyraża się w Watach ale nie ma ona wpływu na puszczenie RAM-u z dymem. Spokojnie.Zawsze możesz dokładnie sprawdzić jaki masz zasilacz odkręcając obudowę co i tak będziesz musiał zrobić przy wymianie pamięci. Wtedy będziesz mógł sprawdzić czy Twój zasilacz nie znajduje się przypadkiem na czarnej liście zasilaczy: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=15725 i czy pozwoli Ci bezpiecznie użytkować komputer. :)

jenek03
komentarz
komentarz

Mój zasilacz jest niestety na tej liście:/ Jego model to MEGABAJT MGB-350S ATX. Mógłby ktoś powiedzieć mi jaką ma on moc w Watach??? Czy chodzi o te 350s??? I jeszcze jedno, czy powinienem naprawdę koniecznie wymienić ten zasilacz??? Bo szczerze nie wiedziałem, że zasilacz może wpływać na stabilność działania komputera.

Morango
komentarz
komentarz

Moc zasilacza to 350 W jednak nie ma tego w opisie i nie należy sugerować się tym S

jenek03
komentarz
komentarz

A czy powinienem go wymienić ze względu na firmę i to że jest ona na czarnej liście zasilaczy???

Morango
komentarz
komentarz