x-kom hosting

Reset kompa bez powodu ?

radziooogs
utworzono
utworzono

Witam
Jest to mój pierwszy post i nie znam się za bardzo na kompach

Problem jest następujący, mam kompa od kolegi jest wgrany system Windows Vista 64, komputer resetuje się bez powodu, nie wyświetla się żaden niebieski ekran, nie wiem w czym tkwi problem. Napewno nie jest to zasilacz gdyż sprawdzalem kompa na innym i problem jest taki sam. Najczesciej resetuje sie jak wlacze jakas gre np Counter Strike 1.6 to po minucie sie wylacza, myslałem ze jest to wina visty wiec zabrałem sie za instalacje xp-eka jednak komputer wylacza mi sie przy ładowaniu plików w biosie, także zmienilem bios bo myslalem ze tutaj jest problem lecz jest tak samo (bios F5 mam teraz) prosilbym o jakas pomoc i porade dotyczace tego problem Pozdrawiam :)

konfiguracja mojego kompa :

Procesor - dwurdzeniowy AMD ATHLON X2 64 BIT 5000+ 4,4 GHz ( 2 x 2,2 GHz )
Radiator - Cooler Master AMD
Płyta główna - Gigabyte M61PME-S2P
Pamięć RAM - 2048 MB ( 2 x 1024 GOODRAM 800 MHz dual channel )
Karta graficzna 2- ATI Radeon HD 4670 512 MB DDR3 GAINWARD
ysk twardy 1- WD 80 GB ATA
Zasilacz - COOLER MASTER 400 WATT 12 cm fan
System operacyjny - WINDOWS VISTA ULTIMATE 64 BIT SP2 PL

raazor90
komentarz
komentarz

Podaj temperatury podzespołów, może coś się przegrzewa i komputer się resetuje 

webber
komentarz
komentarz

Jak wyżej - sprawdź czy to nie wina temperatur.

Jeżeli jednak są one w porzadku to objawy pasują najlepiej do uszkodzonego (-ych) modułu RAM. Możesz przetestować je za pomocą bootowalnego programu Memtest 86.

radziooogs
komentarz
komentarz

Z EVEREST ULTIMATE EDITION

podaje średnie temp
temp dysku WDC 39st
temp: procesor nr 1 /rdzeń nr 1 - 18st
temp: procesor nr 1 /rdzeń nr 2 - 26st
temp: procesor 40st
temp: płyta główna 40

włączając tego counter strike temp rosna do 70/80
hmm mam płytkę hiren'sbootCD jest tam ten program Memtest 86, ale komp resetuje się jak stan mniej wiecej dojdzie do 10% ...

raazor90
komentarz