x-kom hosting

Paskudne okienko:(

betti1811
utworzono
utworzono

Witam

Mam problem z moim komputerem. Nie wiem dlaczego, okresowo zaczyna wyskakiwać na środku ekranu czarne okienko z napisem VOLUME. Nie potrafię się tego pozbyć na stałe, co jakiś czas samo się uspokaja i nic się nie dzieje. Teraz znowu.... Przepraszam za "niefachowy" opis, ale nie znam się zbytnio na komputerach:( [attachment=8939:Volume.bmp]

MasterMind
komentarz
komentarz

Napis "Volume" dotyczy głośności twojej karty dźwiękowej. Będzie się pojawiał przy każdym przyciszeniu/pod głoszeniu/wyłączeniu głosu - na screenie widzę że masz całkowicie wyłączony głos (ikonka przekreślonego głośnika w prawym dolnym roku) Musiałeś go chwile przed zrobieniem screena wyłączyć (może jakimś skrótem klawiszowym - lub guzikiem na klawiaturze) dlatego pokazał Ci się napis "Volume"

betti1811
komentarz
komentarz

Dzięki za odpowiedź, ale to okienko pojawiło się, gdy dźwięk był włączony i nikt nie zmieniał ustawień... Mąż wyłączył dźwięk i na kilka godzin okienko uspokoiło się:) Potem, znów bez żadnych zmian dot. dźwięku, zaczęło wyskakiwać:( Na razie mam wyłączony dalej dźwięk i okienko teraz nie wyskakuje. Obawiam się jednak, że znów zaatakuje niespodziewanie:):):)

MasterMind
komentarz
komentarz

Taki napis na ekranie generuje najczęściej multimedialna klawiatura (która ma przyciski -przyciszania, podgłaszania i wyłączania głosu). Proponuje przeinstalowanie sterowników do tej klawiatury. (lub odinstalowanie sterowników - wtedy nie będa działać multimedialne przyciski ale też nie będzie się nic pojawiać na ekranie)

betti1811
komentarz
komentarz

Dzięki serdeczne za rady:) Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt oraz baaardzo szczęśliwego Nowego Roku:):):)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie