x-kom hosting

Jak naprawić bios ?

Bonus_b
utworzono
utworzono

Wyjąłem bateria zasilającą bios (rada na problem z źle działającą nagrywarką LG) i komputer stanowczo mi zwolnił o system startuje kilka minut i programy nie szybciej. Mam płytę P5vD2-MX kartę GF 7100 GS i procesor Intel Pentium 4 3,06GHz.
Kliknąłem zakładce BIOS Exit wybrałem Load Default Settings i nic nie zmieniło się nadal Windows startuje 2 min.
POMOCY !
...a prawda nie znam się a bios to ciemna magia proszę bardzo obrazowo mi tłumaczyć.

rokko
komentarz
komentarz

Nie sądzę że to jest wina biosu.

Wykonaj defragmentację dysk twardego.
Zoptymalizuj autostart.
Zerknij do dzienników zdarzeń czy są jakieś błędy dot. sterowników, usług lub innych procesów mających bezpośredni wpływ na czas uruchamiania systemu.
W przypadku XP można wykonać kompleksową analize czasu uruchamiania dzięki aplikacji Bootvis.

Możliwości jest wiele. Zacznij od podstaw.

Suchi
komentarz
komentarz

A może mialeś podkręcone taktowanie procesora lub pamięci?? Gdy tylko zmieniłeś na domyślne ustawienia wszystkie parametry powróciły na standardowe wielkości.

Bonus_b
komentarz
komentarz

[quote name='#Suchi' date='09 grudzień 2009 - 01:17 ' timestamp='1260317860' post='918896']
A może mialeś podkręcone taktowanie procesora lub pamięci?? Gdy tylko zmieniłeś na domyślne ustawienia wszystkie parametry powróciły na standardowe wielkości.
[/quote]
od nowego mam go i nie pchałem łap do bios całkiem możliwe ale nie wiem jak to zrobić by nadal działał jak wcześniej bez zarzutów.
Pomocy jak to podkręcić.

raazor90
komentarz
komentarz

Skoro mówisz że nic nie podkręcałeś to wykonaj optymalizację http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=17478

Bonus_b
komentarz
komentarz

[quote name='raazor90' date='09 grudzień 2009 - 09:27 ' timestamp='1260347263' post='918930']
Skoro mówisz że nic nie podkręcałeś to wykonaj optymalizację http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=17478
[/quote]