x-kom hosting

Komputer "piszczy" przy włączaniu

Szell
utworzono
utworzono

Tak jak sama nazwa tematu mówi. Komputer jeżeli jest "zimny" , lub "chłodny" co za tym idzie np. wyłączam komputer na noc i rano go włączam to komputer zaczyna piszczeć w momencie ładowania się systemu. Nie jest to ciągłe piszczenie, przerywa i znów piszczy a kompletnie przestaje kiedy się wszystko załaduje. Kiedy komputer jest ciepły i się na chwile wyłączy i znów włączy nie ma takiego problemu żeby "piszczał". Prosił bym o pomoc w tej kwesti.

Psycholandia
komentarz
komentarz

Nasłuchiwałeś skąd piszczenie się wydobywa?

  • 2 tygodnie później...
Szell
komentarz
komentarz

Niestety nie mam pojęcia jutro dam odpowiedź konkretniej, ponieważ zdejmę obudowę i postaram się zlokalizować źródło "piszczenia"

No więc trochę mi zeszło z tym lokalizowaniem tego piszczenia. Za co przepraszam. Dzisiaj miałem chwile i to zrobiłem. Nie znam się na komputerach ale to piszczenie jest między środkiem, a dołem płyty głównej. Na starej grafice jak i nowej to piszczenie się pojawia więc to nie jest "problem" grafiki wydaje mi się, że może być to karta dźwiękowa, bądź coś z płytą. Ale mam nadzieję, że wy tutaj już coś zaradzicie.

b.mazur
komentarz
komentarz

Masz na karcie graficznej masz wiatraczek czy chłodzenie pasywne ????

Szell
komentarz
komentarz

Wydaje mi się że mam wiatraczek. Posiadam ATI Radeona 4670 HD

b.mazur
komentarz
komentarz

To może właśnie ten wiatraczek tobie piszczy na karcie graficznej?

Szell
komentarz
komentarz

Ale pisałem wcześniej, że piszczenie pojawiło się już na poprzedniej grafice, przed zmianą na obecnego radeona. Poza tym jeżeli miałby to być wiatraczek to chyba piszczał by inaczej. postaram się dostarczyć filmik z piszczeniem do jutra.

HQ19
komentarz
komentarz

Podaj jaki masz sprzęt. Jeśli piszczenie występowało na dwóch różnych kartach graficznych, no to problem jest w czymś innym. Możliwe, że chodzi o płytę główną lub o zasilacz.

Szell
komentarz
komentarz