x-kom hosting

Błąd "Nie można załadować konfiguracji"

kuba24
utworzono
utworzono

Po uruchomieniu Visty pojawia się komunikat - "nie można załadować konfiguracji". Nie pojawiają się żadne inne błędy, problemy wyłączenia systemu - nic z tych rzeczy. Po prostu wspomniany komunikat. Chciałem go usunąć dlatego, że denerwuje mnie każdorazowe klikanie "ok".

Nie znam się bardzo na komputerach więc nie wiem za bardzo od czego zacząć i z czym może być problem. Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam!

rokko
komentarz
komentarz

Na początek użyj przywracania systemu.

  • Dobra wypowiedź 1
kuba24
komentarz
komentarz

[quote name='wink' date='10 listopad 2009 - 08:44 ' timestamp='1257839099' post='897381']
Na początek użyj przywracania systemu.
[/quote]

Dzięki za odpowiedź.

No mogłem jeszcze wspomnieć, że błąd zaczął pojawiać się właśnie po tym jak przywróciłem system. Miałem problem ze sterownikami do touchpada - a konkretnie z ich aktualizacją - które uniemożliwiały mi uruchomienie laptopa (cały czas "czekaj" przy starcie). No i właśnie przywróciłem system z przed aktualizacji sterowników. I wszystko jest dobrze poza tym komunikatem.

Myślisz, że teraz powinienem przywrócić go z jeszcze wcześniejszej daty?

rokko
komentarz
komentarz

Daj do analizy dzienniki systemowe, sprawdzę je i zobaczę czy są jakieś dodatkowe informacje na temat błędu. Zapisz dzienniki [url=http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=47][b]według instrukcji[/b][/url] i wrzuć je na zewnętrzny serwer typu speedyshare lub wikisend. Proszę również przed wrzuceniem skompresować dzienniki do formatu 7z lub RAR.

  • Dobra wypowiedź 1
kuba24
komentarz
komentarz

[quote name='wink' date='10 listopad 2009 - 12:31 ' timestamp='1257852675' post='897452']