x-kom hosting

Pozycjoner

PrzemekX1
utworzono
utworzono

Witam, w temacie pozycjonowania jestem zielony. Czy jest możliwe, a raczej czy jest to dobre rozwiązanie, bo możliwe jest aby zatrudnić dobrego pozycjonera do pozycjonowania kilkudziesięcu faz, po kilkanaście dla google polska, google niemcy, francja etc.

Proszę o pomoc. Pozdrawiam

rokko
komentarz
komentarz

[quote]do pozycjonowania kilkudziesięcu faz[/quote]
Jeżeli Masz sporo kasy do wydania to owszem możesz spróbować. Jeżeli posiadasz trochę wiedzy na temat pozycjonowania i dużo wolnego czasu, możesz zminimalizować koszty i spróbować samemu zająć się tym zagadnieniem.

PrzemekX1
komentarz
komentarz

Powiedzmy że rocznie na pozycjonowanie tych kilkudziesięciu faz mam 40.000 - 50.000 PLN
Fazy w stylu Outsourcing, Oprograomwanie itp.

Jeszcze jedna sprawa, jest może jakaś strona, gdzie mogę zobaczyć ile obecnie kosztuje stawka na adWords ?

Lucider
komentarz
komentarz

Po pierwsze to zmień tytuł tematu na taki, który daje zarys tego o czym tu mówimy.

Po drugie, takie pieniądze powinny Ci wystarczyć, ale najlepiej byłoby zlecić to kilku pozycjonerom.

DarthMail
komentarz
komentarz

Tworzysz po np 10-20 fraz na które chcesz być wysoko i mnożysz przez ilość języków która cię interesuje. I warto żeby zaczynały się z małej litery - Google na to nie zwraca uwagi, ale Yahoo owszem, co zawsze może coś dać.

Poszperaj na http://www.forum.optymalizacja.com/ (najlepsze forum o pozycjonowaniu w Polsce) - na pewno coś poradzą.

  • 2 tygodnie później...
Conra
komentarz
komentarz (edytowane)

~PrzemekX1
[quote]Powiedzmy że rocznie na pozycjonowanie tych kilkudziesięciu faz mam 40.000 - 50.000 PLN[/quote]

Boże człowieku!
Za 50zł rocznie to i jednej frazy nie wypozycjonujesz... Przyjdź jak dodasz ze dwa zera do frazy (typu google, google polska...)

Edytowane przez Conra
konread
komentarz
komentarz