x-kom hosting

Przeczyszczony komputer się nie włącza, czy to zasilacz?

rambo400
utworzono
utworzono

Witam;) opisze w skrocie ostatnie chwile mojego komputera.. w momencie gdy chcialem odpalic gierke MP wyskoczyl mi komunikat ( za malo miejsca na dysku ) zerknąłem na wszystkie partycje miejsca full i jeszcze troche takze cos musialo mu sie pomylic... tak wiec uruchomilem starucha ponownie z tym ze zatrzymał sie na pierwszym niebieskim tle ktore pojawia sie od razu po wcisnieciu przyciska power, po kilku probach przestalo sie wyswietlac cokolwiek;)postanowilem przeczyscic grata i doszedlem do tego ze wiatrak od karty graficznej bardzo wolno sie kreci nawet po wyczyszczeniu. Problem w tym ze nie jestem pewnien czy jest to powod calej tej sytuacji.. wydaje mi sie ze to zasilacz co prawda dziala normalnie (kreci sie , i nie zmienil dzieku jaki wydawal) ale po przylozeniu nosa poczulem dziwny zapach ale nie jestem dokonca przekonany czy to spalenzna;) Nie jestem informatykiem takze moze padnie tu jakas dobra rada;)

dodam ze komputer nie jest pierwszej swiezosci i kupuje nowy ale jeszcze troche moglby pociagnac:)
a i jeszcze jedno jesli orientuje sie ktos ile warta jest (czy w ogole jest cos warta) karta radeon 9600pro to bylbym wdzieczny za ta informacje;)

Gość
komentarz
komentarz

Sprawdź czy na płycie nie ma śladów spalenizny.Miałem taką sytuacje,że komputer włączał się,ale nie było charakterystycznego piknięcia.Okazało,że były 3 spalone kondensatory.Po wymianie kondensatorów komputer działa,ponadto ustąpiły zawiechy oraz Blue Screeny.

  • Dobra wypowiedź 1
rambo400
komentarz
komentarz

moze miec to cos wspolnego ze slabymi obrotami wiatraka grafiki??? wydaje mi sie to malo prawdopodobne

Gość
komentarz
komentarz