Michal85 utworzono 30 września 2009 utworzono 30 września 2009 Podczas grania często pojawiają mi się buscreeny i komp się restartuje. Zgodnie z zaleceniami użyłem programu Debugging Tools for Windows i otrzymałem taki o to komunikat: Bugcheck Analysis ********************************* Use !analyze _y to get detailed debugging iformation. BugCheck 1000000A. {3046, 2, 1, 806e6a16} Probably caused by : Ntfs.sys ( Ntfs!NtfsReleaseFcb+4e ) Followup: MachineOwner _ _ _ _ _ Jakiś pomysł o co może chodzić?
Psycholandia komentarz 30 września 2009 komentarz 30 września 2009 wejdź w start, uruchom i wpisz: [b]chkdsk /f[/b] Sprawdź dysk programem HDTune i daj zrzuty z zakładki: benchmark, health i error scan po skanowaniu
Michal85 komentarz 30 września 2009 Autor komentarz 30 września 2009 (edytowane) Po uruchomieniu chkdsk /f pojawia mi się taki komunikat. Typ systemu plików to NTFS. Nie można zablokować bieżącego dysku. Program CHKDSK nie może działać, ponieważ wolumin jest uzywany przez inny proces. Czy wolumin ten ma być sprawdzany przy następnym uruchomieniu komputera? <T/N> Dałem tak i uruchomiłem kompa ponownie. Scan nic nie wykrył i komp uruchomił się ponownie normalnie. Dołączam zrzuty z programu HDTune.
Psycholandia komentarz 30 września 2009 komentarz 30 września 2009 Uruchom zatem ponownie komputer, przeskanuje się. W zakładce Error Scan naciśnij Start, po przeskanowaniu zrób zrzut.
Qniooo komentarz 30 września 2009 komentarz 30 września 2009 [quote]Czy wolumin ten ma być sprawdzany przy następnym uruchomieniu komputera? <T/N>[/quote] Oczywiście dałeś T? Zresetuj kompa, pozwól CHKDSK wykonać skan. Z raportu S.M.A.R.T. wynika, że dysk nie ma żadnych awarii.
Michal85 komentarz 30 września 2009 Autor komentarz 30 września 2009 (edytowane) [quote name='Qn.' date='30 wrzesień 2009 - 18:10 ' timestamp='1254330648' post='871281'] Oczywiście dałeś T? Zresetuj kompa, pozwól CHKDSK wykonać skan. [/quote] Tak zrobiłem . Scan nic nie wykrył. To skoro dysk odpada to co jeszcze może być za to odpowiedzialne? Może coś nie tak z procesorem?
Psycholandia komentarz 30 września 2009 komentarz 30 września 2009 -Napraw plik ntfs.sys według tej instrukcji: http://support.microsoft.com/kb/822800/pl -Ściągnij najnowsze sterowniki do grafiki, sieci, chipsetu.. -Podkręcałeś komputer? -Podaj jaki masz komputer wraz z zasilaczem, jego marką i mocą -Start,uruchom,wpisz: [b]chkdsk c: /f /r[/b]
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.