x-kom hosting

Słychać piszczenie z wnętrza komputera i nie wchodzi do BIOSu

alucardo
utworzono
utworzono

Witam problem jest nastepujacy : komputer nie jest moj tylko kolegi... wiem ze jest po spaleniu procesora, plyty glownej i grafiki ale komputer zostal zaniesiony do "fachowcow" ktorzy wymienili to co sie spalilo i zarzadali kosmicznej sumy 200 zl... proc celeron 2.2 plyta cos msi tyko tyle widze a grafa gf 5200... i fachowcy powiedzieli ze wystrczy zainstalowac system i bedzie smigac... pomijajac fakt ze wogole nie czytal plyty z winda (cd rom ok) to dalo sie do biosu wejsc... a teraz wzialem sprzet do siebie (nie jestem zielony w tych sprawach) i zainstalowalem winde z swojego kompa XP sp3 i na moich rzeczach smiga ale wlacza sie ok 2 minut (HDD 60 gb samsunga) i teraz zeby bylo ciekawiej zalatwilem dla kumpla ram (DDR1 256 mb 400 mhz) i po wpieciu jego komp wydaje przerazliwy pisk trwajacy ok 10 sec chwilke przerwy i znow pisk... probowalem wszystkiego wyjac nowy ram wlozyc do innego soceta wlozyc stary itp ale teraz nawet nie chce do biosu wejsc... wogole zalacza sie dysk zaczyna mruczec tak jak powinien i tzw lipa... prosze o pomoc a najlepiej na gg to bede w stanie szybko wyjasnic sprawe ... 6102288

Psycholandia
komentarz
komentarz

Posłuchaj dokładnie jakie to dźwięki, krótkie czy długie i ile ich jest i sprawdź tu:

http://www.frazpc.pl/b/119227

alucardo
komentarz
komentarz (edytowane)

jeden dlugi dzwiek ale to tak karta jest "nowka" byla zafoliowana ale bez pudla a ram mam 4 kosci i 2 sloty i po kolei i nic nie pomaga... a karty niemam jak sprawdzic bo 90 % znajomych ma laptoce a reszta "tych" bardziej cywilizowanych ma juz na pci-e

Psycholandia
komentarz
komentarz

Przełóż pamięci w inne sloty. Spróbuj wyjąć jedną pamięć, zostaw drugą. Jeśli nie zadziała na odwrót. Przeczyść styki pamięci alkoholem. Jeśli uruchomi się to: