bobaz utworzono 17 września 2009 utworzono 17 września 2009 Mam laptopa Lenovo idea pad Y530 na którym była vista home premium 32bitowa. System ten bardzo mozolnie chodził, zawieszał się itp. dlatego postanowiłem przeinstalować go na jakaś inna Vistę trochę lepszą od tej home. sformatowałem, zainstalowałem viste enterprise i wszystko działało dopóki w kieszeni była płyta z Windowsem, gdy ją wyjąłem i zrestartowałem kompa wyskoczył blue screen: ***STOP: 0x0000007B (0x88868BA0, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000) i tak jest ciągle dopóki nie włożę płyty z Windowsem. Próbowałem włączyć kompa w różnych trybach i nic się nie dzieje. Pomyślałem sobie może że to dlatego, iż ta vista enterprise jest 64bitowa a wtedy była 32, więc sformatowałem go jeszcze raz i zainstalowałem viste business 32 bitową. Efekt był ten sam, zainstalowałem aktualizacje sprawdziłem dysk w CHKDSK, ale to też nie pomogło. Wkurzyłem się na tą viste i to bardzo więc wyjąłem starego dobrego XP i zacząłem instalować tzw. doszedłem ale nie do końca ładowania plików i w pewnym momencie znów blue screen, tym razem inny: ***STOP: 0x0000007B (0xF78D2524, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000) Przez przypadek nie wyjąłem płyty z xp, ale zobaczyłem że vista ładuję się nawet z tym winodwsem. Już nie wiem co mam zrobić pomóżcie. Wydaje mi się że może brakować jakiś plików startowych i dlatego jak w kieszeni jest płytka z Windowsem tą tam je znajduje. Podaje moją konfigurację laptopa; Procesor: Intel Core 2 Duo P7350 2 GHz Chipset: Intel PM45 Pamięć: 3072 MB, DDDR2-800, 2 GB + 1 GB Karta grafiki: NVIDIA GeForce 9300M GS - 256 MB, ForceWare 175.98 Dysk twardy: 250 GB - 5400 rpm, 250GB 5400obr/min Hitachi HTS542525K9SA00 Karta dźwiękowa: Realtek ALC888 Napęd optyczny: Optiarc DVD RW AD-7560S Łączność: Broadcom NetLink Fast Ethernet (10/100MBit), Intel Wireless WiFi Link 5100 (abgn), jest Bluetooth Proszę o szybką pomoc
BlackRaven komentarz 17 września 2009 komentarz 17 września 2009 Spróbuj wykonać to: http://support.microsoft.com/kb/324103/pl
Psycholandia komentarz 17 września 2009 komentarz 17 września 2009 Wykonaj: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=16074
bobaz komentarz 18 września 2009 Autor komentarz 18 września 2009 Wykonaj: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=16074 kurcze to jest jakiś problem bo nie mam w Windowsie w ogóle folderu minidump. Sprawdzałem w zaawansowanych ustawieniach systemu i pliki zrzutu pamięci powinny być tam zapisywane ale nie ma tam w tego folderu ani tych plików w żadnym innym miejscu ;/
Psycholandia komentarz 18 września 2009 komentarz 18 września 2009 Poczytaj i wykonaj: http://support.microsoft.com/kb/316401/pl
bobaz komentarz 18 września 2009 Autor komentarz 18 września 2009 Poczytaj i wykonaj: http://support.microsoft.com/kb/316401/pl Coś pomogło, dokładnie nie wiem co, ale zrobiłem tak jak tam pisało( sformatowałem , podzieliłem na partycje, zainstalowałem zaktualizowałem no i przeskanowałem Kasperskim) Dzięki wielkie bardzo mi pomogłaś pozdrawiam Temat można zamknąć
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.