x-kom hosting

Komputer nie uruchamia się lub się restartuje

aleks100
utworzono
utworzono

Nie dawno kupiłem do komputera płytę główną ALIVEDual-eSata2 z AM2, procesor AMD Athlon II X2 250 AM3 i 2GB ram ddr2.

Zamontowałem, było OK. Komputer dosyć powoli, ale się uruchomił do momentu wyboru systemu (Windows XP i ubuntu).

Wybrałem Windows XP - mignął jakiś niebieski ekran i komputer się restartuje (znowu to samo)

Wybrałem Ubuntu - uruchomiło się i po ok. 40 sekundach komputer zgasł (Więcej się nie włączył)

Teraz główny problem:

Jak próbuję włączyć komputer, wentylator od procka startuje, od zasilacza startuje, ale po sekundzie wszystko siada.

Co jest zepsute?

Oprócz nowych (wymienionych wyżej) części mam:

Kartę gaficzną: Nvidia GF 5200 z AGP

Zasilacz: P4 DY01-400W-XDL - nie mam z niego żadnych papierów. Zdjęcie nalepki

DVD-ROM: TSST corp...

DVD-RAM: LG...

Pomóżcie. Ja jestem w tym prawie zielony.

Althorion
komentarz
komentarz

1. Sprawdź tak ze dwa razy czy wszystko jest poprawnie podpięte, zwłaszcza zasilanie.

2. Uruchom komputer z jakiejś płyty LiveCD i sprawdź, czy problem dalej występuje.

aleks100
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie zrozumiałeś, komputer w ogóle nie startuje, włączają się tylko wentylatory.

A podpięte wszystko jest dobrze wg instrukcji i podpisów na płycie.

// Proszę nie cytować całościowo postu pod postem.

// EvilKillaruna.

Althorion
komentarz
komentarz

No to czeka Cię mozolne wyciąganie kolejnych podzespołów i próba uruchamiania komputera. Jeśli Ci się uda - wiesz, którą część wymienić.

antoszek
komentarz
komentarz

U mnie bylo cos podobnego. Wyciagnij ram i zobaczymy czy odpali sie system (bedzie piszczal na poczatku).

aleks100
komentarz
komentarz

Ram to nie jest. Bardziej wygląda to na płytę główna czy na procesor? Podkreślam, że lampki podłączone do płyty startują i gasną razem z wentylatorem. (migają po naciśnięciu "power" na obudowie).

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!