x-kom hosting

Problem z uruchamianiem programów po starcie, brak uprawnień

SeRuu
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam!

Mam taki problem, otóż, włączam komputer, Windows XP Proffesional, i przez jakieś 15-20sek mogę włączać kilka programów, potem wszystkie programy które nie korzystają z internetu jakoś tam działają, Foobar etc. Jednak Opera czy Gadu-Gadu nie działa, też jeśli chcę włączyć jakiś program po ww. czasie to mam komunikat że nie mam uprawnień (z tego co dobrze pamiętam). Po jakiś 5-9 minutach komputer działa już dobrze, internet itp, jednak czasem musze restartować komputer gdyż po tych 5-9 minutach czasem ciągle nic nie działa, programy internetowe są ciągle "zhaczone" a jak coś próbóję włączyć to komputer "udaje" że coś wczytuje i wtedy musze nacisnąć przycisk "Restart". Czasem muszę restartować nawet 3 razy, nie lubie kiedy samo włączanie komputera trwa 20min :/. Prosiłbym o wytłumaczenie jak to naprawić dla "zielonych" gdyż nie znam się dobrze w tych sprawach :/ Btw. mam ZoneAlarm Pro i SP3.

Proszę o pomoc jeżeli jest możliwa.

Psycholandia
komentarz
komentarz
Czy czytałeś regulamin forum? Jeżeli tak to zapewne wiesz że tytuł oraz opis każdego nowego tematu powinien jednoznacznie określać treść wątku? Nie może to być np. „Pomocy”, „Problem”.

W związku z tym proszę o jak najszybsze poprawienie tytułu tematu.

nitro07
komentarz
komentarz

używałeś jakigoś antywirusa ?

od dawna sie tak dzieje ?

SeRuu
komentarz
komentarz (edytowane)

nitro007

Tak, dzieje się to już od jakiegoś czasu tylko się nie mogłem zebrac i napisać o tym.

Używałem Avasta, ZoneAlarma, Malware, ArcaMicroScan i Spybot S&D.

Nazwa tematu zmieniona.

@Edit

Jeszcze jedno, ilość potrzebnych restartów się zmieniała, na początku odpalałem za 1 razem czekałem i działało.

Potem 2 razy a potem 3, teraz wróciło do 2.

rokko
komentarz
komentarz
programy internetowe są ciągle "zhaczone" a jak coś próbóję włączyć to komputer "udaje" że coś wczytuje