x-kom hosting

Migająca dioda - zero obrazu....

Nowicjusz_85
utworzono
utworzono

Witajcie!

Słuchajcie... jestem totalnie zielony w temacie monitorów LCD takich jak Samsung 940 NW... chodzi mi o to, że kiedy włączam monitor i komputer... nie ma obrazu.. Tzn... miga na niebiesko dioda startu monitora ( nie wiem czy fachowo to nazwałem...) Sorki za być może banalny problem, ale naprawdę jestem zielony w tym temacie...

Przemek
komentarz
komentarz

Nawet POSTu nie widac ?

Nowicjusz_85
komentarz
komentarz

Ten post piszę ze starego kompa ze starym monitorem...

Kupiłem sobie nowy zestaw z monitorem LCD...

Przemek
komentarz
komentarz

POST - to taki test gdzie komp sprawdza czy wszystko jest OK ze sprzetem.

Takie pierwsze okienko jak sie kompa wlaczy.

Widac to czy nie.

Nowicjusz_85
komentarz
komentarz

Nie, nic nie widać.... Słyszę jak komputer się "dogrywa..." to wszystko... dioda miga na niebiesko w monitorze... i tyle... obrazu wciąż brak

Gość
komentarz
komentarz

Nowy monitor masz podpięty pod wejście D-SUB, czy DVI?

Nowicjusz_85
komentarz
komentarz

Do wejścia D-SUB...

Gość
komentarz
komentarz

Sprawdź, czy we wtyczkach do monitora i karty graficznej nie masz wygiętych pinów, jeżeli jest ok, to sprawdź monitor u kolego, bo wygląda to na uszkodzenie monitora.

Nowicjusz_85
komentarz
komentarz

Piny nie są wygięte... Acha... to "odkryłem przed chwilą"... dioda wciaż miga ale kiedy wcisnę przycisk Meny w lewym, górnym rogu wyskkje napis "Test Good" i... to wszystko... po chwili znika... Obazu nie ma... Diod wciąż miga na niebiesko...

Gość
komentarz
komentarz

Nowicjusz_85, Sprawdź ten monitor na innym kompie.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie