MaaT utworzono 18 czerwca 2007 utworzono 18 czerwca 2007 Od kiedy mam neostrade ciagle mi sie rozlacza... dzwonilem do nich, najpierw byl pierwszy monter i kazal wymienic modem, wymienilem, nadal sie rozlaczala... potem przyjechali drudzy, sprawdzili wszystko i mowia ze wszystko jest ok, ale nadal rozlacza, a dotego wystepuje przytym szum w sluchawce od telefonu powiedzialem i o tym i nic ( Poradzicie cos na to?? Prosze!!
Bamu komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 Nastepny new modem, ja miałem 3 az sie zdenerwowałem i kupiłem ruter. a jak ci go niebeda chcieli dac to dzwon donich z tym problemem kilka razy dziennie to ci wkońcu dadzą
MaaT komentarz 18 czerwca 2007 Autor komentarz 18 czerwca 2007 ale ten szum w telefonie jest od modemu??
MaaT komentarz 18 czerwca 2007 Autor komentarz 18 czerwca 2007 mam wszystko elegancko, ale sie rozlacza
depeche_18 komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 Ja też kiedyś tak miałam, że było słychać szum w słuchawce i nie szło zrozumieć co ktoś mówi. Okazało się, że telefon był uszkodzony. Ale być może w twoim przypadku to właśnie modem zakłóca.
Popek komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 To jest niemożliwe, też miałem taki problem, bo nie podłączyłem filtru. depeche_18 więc to jest dziwne, po powtarzam " Filtr nie podłączony " Lub filtr jest uszkodzony
Bamu komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 Kolega MaaT, ma podlączony filtr, zainstalowane oprogramowanie.
Przemek komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 Kolega MaaT, ma podlączony filtr, zainstalowane oprogramowanie. Skad wiesz ? Rozmawiales z nim ?
dar55 komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 no to czas odinstalowac soft tpsy i na samaym modemie jechac
Przemek komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 Dokladnie tak jak pisze dar55. Odinstaluj ten badziew. Nastepnie zainstaluj same sterowniki do modemu z plyty ktora dostales. Utowrzy Ci sie polaczenie internetowe i za jego pomoc lacz sie z siecia.
MaaT komentarz 18 czerwca 2007 Autor komentarz 18 czerwca 2007 mam tak... niepomaga, niedlugo ide wymienic modem
olej3232 komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 MaaT, jak znam życie nic Ci to nie pomoże. Pewnie modem nie współpracuje z Twoim kompem jak powiniem. Proponuje odłożyć trochę siana na router i odstawić szmelc TP na bok! [ Dodano: 2007-06-18, 22:49 ] Jeszcze sprawdź przewód! Mi też net siadał i okazało się że końcówki były źle zaciśnięte!
Kamzilla komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 Lub masz coś z "kostką" przynajmniej u mnie tak jest i net się co jakiś czas sam rozłącza :zez: :zez:
Przemek komentarz 18 czerwca 2007 komentarz 18 czerwca 2007 Problemem moga byc tez stare sterowniki do plyty glownej. Dokladniej chipsetu. Napisz czy podczas rozlaczania gasna obie diody czy tylko ta od od synchronizacji (ADSL).
MaaT komentarz 19 czerwca 2007 Autor komentarz 19 czerwca 2007 zaczyna migac tylko 1 dioda ADSL [ Dodano: 2007-06-19, 07:02 ] a sterowniki mam nowe do plyty glownej
Przemek komentarz 19 czerwca 2007 komentarz 19 czerwca 2007 Winda lezy po stronie TP. Jaka masz szybkosc ?
MaaT komentarz 19 czerwca 2007 Autor komentarz 19 czerwca 2007 512kb/s, kolega ma 1 mega i mu sie nierozlacza, no to to niejest wina modemu?
rafales komentarz 19 czerwca 2007 komentarz 19 czerwca 2007 Dokladnie tak jak pisze dar55.Odinstaluj ten badziew. Nastepnie zainstaluj same sterowniki do modemu z plyty ktora dostales. Utowrzy Ci sie polaczenie internetowe i za jego pomoc lacz sie z siecia. od kiedy po zainstalowaniu sterów od modemu tworzy się samo połączenie internetowe. Wg mnie trzeba je samemu stworzyć/skonfigurować Ja mam Maat to samo co Ty co jakiś czas. To poprostu super łącza tepsy a nie modemy czy coś takiego. Poprostu jak mi się rozłączy 2-3 razy dziennie to znak że trzeba ich nękać. I wtedy robią i na jakieś 2 miechy spokój z awariami. Ale jak mam kłopot to dzwonię do znudzenia 5-8 razy na dzien. Ostatnio mi nie chciał prawie chodzić, ściągało pliki z hiper prędkością 0,2-0,4kb/s i chcieli mi wmówić że to kompa mojego wina. Ale powiedziałem, że jeśli nie usuną usterki u siebie w ciągu 24h to zrywam umowę bo to juz kolejna usterka w osttanim tygodniu. I co? I w ciągu 8 h necik zaczął śmigac
MaaT komentarz 19 czerwca 2007 Autor komentarz 19 czerwca 2007 a Bamu_Ulea mowil ze mial to co ja dopoki niekupil rutera, wiec jak z tym jest? kto mowi prawde?
rafales komentarz 19 czerwca 2007 komentarz 19 czerwca 2007 a Bamu_Ulea mowil ze mial to co ja dopoki niekupil rutera, wiec jak z tym jest? kto mowi prawde? nie wiem, byc może faktycznie problem zniknie po zainstalowaniu routera ale ja nie wierzę. Wg mnie to problem ze starymi liniami tepsy. Od kiedy masz w chacie linie telefoniczną. Bo ja nie pamiętam już bo od dawna jest. I dlatego centralki oraz linie nie są na to przygotowane a szybkośc coraz większa w standardzie itd
MaaT komentarz 19 czerwca 2007 Autor komentarz 19 czerwca 2007 no od dawna mam ale byli monterzy i sprawdzali linie i mowia ze jest ok
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.