x-kom hosting

Aktywacja produktu Windows

Jakubb
utworzono
utworzono

Witam. Mam pewien problem, otóż:

Podczas włączania komputera wyskakuje mi okienko "Aktywacja produktu windows":

"Zanim można będzie wykonać logowanie, ta kopia systemu Windows musi być aktywowana w firmie Microsoft.

Czy chcesz teraz aktywować system windows?

Gdy wybieram opcję Tak loguje mnie na pulpit i nic więcej nie wyskakuje. Pulpit jest pusty i nic nie można zrobić, ewentualnie pomachać sobie myszką, jednak to mnie nie satysfakcjonuje :D .

Gdy wybieram opcję Nie system się wyłącza. Wiem, że zdarza się tak jeżeli wymienimy jakiś sprzęt, bo gdzieś tam o tym czytałem, ale ja nic ostatnio nie wymieniałem i nie wiem skąd ten problem :(

Mój system operacyjny:

Windows XP Home Edition SP3

Bardzo proszę o pomoc :(

Czy ktoś mi pomoże?? :(:(:(:(:(

HQ19
komentarz
komentarz

Sprawdź czy w Start->Wszystkie programy jest wpis Aktywacja systemu (lub jakoś podobnie) i wtedy spróbuj aktywować go.

tomtom
komentarz
komentarz

zadzwoń do microsoft kontakt i oni ci aktywują

Sprawdź czy w Start->Wszystkie programy jest wpis Aktywacja systemu (lub jakoś podobnie) i wtedy spróbuj aktywować go.

Przecież pisał, że nic nie ma na pulpicie

Jakubb
komentarz
komentarz

No dobrze. Jeżeli zadzwonie, to pewnie będą się o coś pytać...nie chcę wyjść na idiotę i nie wiedzieć co powiedzieć ;D

HQ19
komentarz
komentarz
Przecież pisał, że nic nie ma na pulpicie

Wiem, ale może chodziło o same ikonki. Ewentualnie spróbuj uruchomić menedżer zadań, jeśli się da i zobaczyć czy jest uruchomiony procesor explorer.exe. A żeby aktywować Windowsa telefonicznie to rozmawia się z botem (jeśli tak można nazwać) i trzeba podawać odpowiednie cyfry z odpowiednich kolumn.

Jakubb
komentarz
komentarz (edytowane)

menadżera zadań nie da się uruchomić. Jedyne co można robić to jeździć myszką... już z nerwów napierdzielałem w klawiaturę żeby kliknąć byle co i żadnej reakcji. Pozostaje tylko restart...

a jeżeli chodzi o telefon do microsoftu to chodzi o te numery?

Telefon

0 801 308 801 lub 22 594 19 99 w godzinach 8-20 w dni robocze oraz w soboty 9-16.

Opłata według stawek Twojego operatora - to tutaj rozmawia się z "botem" ? :D

karzą mi podać identyfikator instalacji w grupach 6-cyfrowych - o jaki identyfikator chodzi??

Edytowane przez Jakubb
tomtom
komentarz
komentarz

może o klucz produktu

Jakubb
komentarz
komentarz (edytowane)

klucz musi składać się z samych cyfr.... to nie wiem skąd to wziąć...w takim razie napewno nie chodzi o serial płyty windowsa, bo tam są litery.

Edytowane przez Jakubb
HQ19
komentarz
komentarz
karzą mi podać identyfikator instalacji w grupach 6-cyfrowych - o jaki identyfikator chodzi??

Wspominałem właśnie, że trzeba podać te cyfry. Bez tego aktywacji nie przeprowadzisz. Może spróbuj zmienić w BIOS'ie datę o kilka dni wcześniej i może wtedy uda Ci się go aktywować. Innej opcji ja nie widzę.

Jakubb
komentarz
komentarz

zmieniłem datę o prawie 5 miesięcy :D i nic ;/

chyba, że zmienię o kilka dni jak ty zaproponowałeś..

nie...jednak to też nie pomogło ;/ zmieniłem i nadal to samo okienko.

klikam na tak i pusty pulpit i dupa.. ;/

tomtom
komentarz
komentarz

zadzwoń do nich i jak cię o ten identyfikator poproszą to spytaj co to jest i skąd go wziąć

Jakubb
komentarz
komentarz

Wszystko już wyjaśnione :D Znalazłem płytę Windowsa. Naprawiłem go i aktywowałem :) Dziękuję za pomoc :)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.