x-kom hosting

Ile gniazd ramu

Astro
utworzono
utworzono

Witam, dostałem nowy komputer niedawno.

IntelPentium® Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz, 2493 MHz

GeForce 9600 GT

i Everest nie wykrywa płyty głównej jest tylko id

tu sie pojawia moje pytanie, jak sprawdzić ile mam slotów ddr2, bo mam 2x1gb a chciałbym mieć więcej, czy da się to w everscie sprawdzić?

Jakob
komentarz
komentarz

Na płycie jest napisany jej model ;)

Napisz jaki jest ten model, my napiszemy ile Ci ramu obsługuje i ile masz slotów :)

Zetron
komentarz
komentarz

Może rozkręć obudowę i zobacz, chyba, że masz plomby.

Astro
komentarz
komentarz

Nie chce za bardzo ruszać nowego kompa bo jestem zielony w tych sprawach... Czy da sie to jakoś sprawdzić bez grzebania w kompie?

Gość
komentarz
komentarz

Jeśli masz jakieś otwory wentylacyjne w kompie, spróbuj przez nie dojrzeć ile masz wolnych slotów. Jeśli Everest wykrywa tylko DeviceID to sprawdź może na samym początku czy w ogóle masz zainstalowane sterowniki, ew. użyj innego oprogramowania tego typu tj. Aida32, SIW. Oba są darmowe a zassać je możesz chociażby z dobreprogramy.pl

djmakus
komentarz
komentarz (edytowane)

a co tu ruszać ?

odkręcasz bok obudowy i liczysz ile masz wejść

http://img72.imageshack.us/i/gigabyte.jpg/

skoro chcesz mieć więcej to znaczy że i tak będzie trzeba je tam włożyć i tak...

Astro
komentarz
komentarz

W SIW pisze mi następująco... Memory Slots : 2

Max Capacity : 4096mb

Czyli slotów jest na dwa miejsca ramu... I moge mieć najwyżej 2x2gb ramu.

Baczex
komentarz
komentarz

Dokładnie :)

  • 1 rok później...
Astro
komentarz
komentarz (edytowane)

sorry za odkop, ale mam pytanie. Widziałem gdzieś pamiec 4gb DDR2. Jeżeli mam 2 wejscia ddr2 to nie powinno mieć problemu, by wymienić te 2gb na 2x4gb?
I ile kosztoac moze tyle ramu?

MidnightTomi
komentarz
komentarz

Nie możesz tyle włożyć bo twoja płyta obsługuje max 4 GB a na jeden port 2GB

Astro
komentarz
komentarz

aha, a czy warto inwestowac w 8 gb? czy moze w 4gb