x-kom hosting

Prawdopodobnie wina zasilacza, czarny ekran po pewnym czasie grania...

Krepel
utworzono
utworzono (edytowane)

Więc tak.... Kiedy odpalam niektóre gry np. GTA SA, Silkroad, Cabal Online, Battlefield 2 po jakimś czasie grania ( nie pisze jakim bo z tym różnie, od kilkunastu/kilkudziesięciu minut do kilku godzin ) ekran staje sie czarny i widać tylko następujący komunikat: Brak sygnału na wejściu, sprawdz sygnał v ido. Czy jest to wina zasilacza? Na innym forum napisałem o tym problemie i powiedzieli że jest to wina zasilacza, lecz nie pomogli mi w rozwiązaniu tego problemu...

Mój sprzęt:

System: Windows XP professional

Grafika: ATI RADEON XPRESS 200 Series

Procesor: Intel® Pentium® D CPU 2.66GHz

RAM: 512 UNB PC 3200 CL 2.5

Zasilacz: Tego nie jestem pewien, jestem laikiem jeśli chodzi o komputery od środka i nie wiem gdzie jest nazwa, ale podejrzeważ że to jest to: ATX-400 JSP 400W

Pyt.1 Czy to naprawde jest wina zasilacza?

Pyt.2 Jak moge to naprawić?

//zmiana tytułu tematu na konkretny

//BlackRaven

BlackRaven
komentarz
komentarz

Pyt.1 Czy to naprawde jest wina zasilacza?
Sprawdź na innym, koniecznie markowym zasilaczu, nie ma innego sposobu sprawdzenia (no chyba że masz miernik, w co wątpię).
Pyt.2 Jak moge to naprawić?
Wymieniając zasilacz, jeśli to on jest przyczyną problemu.
Krepel
komentarz
komentarz

A czy jest taka możliwość, że zasilacz jest poprostu zakurzony, i wyczyszczenie go naprawiłoby problem?

Gość
komentarz
komentarz

I to nic nie da. To jest po prostu "wada fabryczna".

Musisz kupić nowy zasilacz ;)

Krepel
komentarz
komentarz

Moglibyście doradzić mi jakiś zasilacz, który bedzie pasował do reszty sprzętu? W miare tani:D

Gość
komentarz
komentarz

ModeCom MC: KLIK

szagus
komentarz
komentarz

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie