x-kom hosting

Jaka domena dla forum?

Lolitka
utworzono
utworzono

Elo.

Zamierzam przenieść moje forum na płatną domenę PL. Tylko nie znam się na tym, i chciałabym abyście mi doradzili jakąś stronkę z domenami PL. Aha i jeszcze jedno pytanko czy za domenę płaci się coś miesięcznie? ;) Z góry dzięki.

Cold
komentarz
komentarz

Opcje masz różne. Jeśli chcesz tanią rejestrację to bierz az.pl. Jeśli chcesz tanie przedłużenie to bierz masternet.pl

Lolitka
komentarz
komentarz (edytowane)

Dzięki zaraz obczaję co i jak ;)

//EDIT

już obczaiłam strony. Ale nic nie wiem. Powiedźcie mi krok po kroku jak przenieść forum na tą domenę, jak nic z tego nie kumam :D

Edytowane przez OlaPC
Cold
komentarz
komentarz

Gdzie masz to forum?

Turbos
komentarz
komentarz

Serwer, pod który chcesz podpiąć domenę musi mieć możliwość parkowania domen.

Dowiedz się, czy jest taka możliwość na Twoim serwerze.

Jeśli tak, to następnie dowiedz się, jakie są adresy DNS dla tego serwera.

Takich adresów powinna być ilość równa 2 np.

ns1.twojserwer.pl

ns2.twojserwer.pl

Gdzie "twojserwer" to nazwa zazwyczaj firmy w której masz hosting.

Powiedz jeszcze na który serwis/sklep z domenami się zdecydowałeś?

Za pierwszy rok płaci się zazwyczaj mało, bo są promocje za to potem przedłużenie (żeby domena była aktywna kolejny rok), płaci się troszeczkę więcej.

Lolitka
komentarz
komentarz
Gdzie masz to forum?

to jest to forum:

http://w11wydzialsledczy.forumowisko.net/

Turbos
komentarz
komentarz

A więc kupujesz domenę w którymś serwisie następnie po zakupie i opłaceniu domeny logujesz się na swoje konto w tym "sklepie z domenami".

Tam znajdujesz na liście domen swoją domenę i szukasz czegoś takiego jak np. konfiguracja domeny.

Tam powinna być opcja przekierowanie ;] należy wpisać adres twojego forum czyli

http://w11wydzialsledczy.forumowisko.net/

I zatwierdzić klikając na dole OK.

Powiedz teraz gdzie masz zamiar kupić domenę.

I jeszcze jeden drobny szczegół, który chyba Cię zdenerwuje.