x-kom hosting

Jaki hosting dla strony art.

rootsrat
utworzono
utworzono

Witam.

Z gory sorry za brak PL znakow, ale w pracy nie mam polskiego layoutu.

Zamierzam utworzyc prywatna strone www. Chcialbym tam zamiescic pliki jpg (fotografie, zdjecia obrazow), mp3 (utwory muzyczne) i duzo tekstu (opowiadania itp), wiec pewnie sporo miejsca bedzie potrzebne i w miare duzy transfer. Zalezy mi rowniez na braku reklam, jakosci (tzn ciaglosc dzialania itd) oraz dobrym supporcie, gdyz jestem kompletnym laikiem, jesli chodzi o tworzenie www / problemy techniczne z hostingiem. Support na pewno nie przez telefon, gdyz nie mieszkam w Polsce. Cena gra raczej drugorzedna role, aczkolwiek nie chce placic za cos, czego nie bede uzywal.

Strone zamierzam zrobic z jakiegos gotowego szablonu na poczatek, prawdopodobnie flashowa.

Czy ktos mogly polecic jakis dobry hosting odpowiadajacy moim wymaganiom?

Dzieki!

Gość
komentarz
komentarz

Ja mam kilka swoich rzeczy na hekko.pl i nie narzekam

rootsrat
komentarz
komentarz

Dodam jeszcze, ze do tych mp3 jakis player chcialem zaladowac.

Turbos
komentarz
komentarz

Ja mam serwer na www.netarteria.pl obsługa na forum natychmiastowa dosłownie i w przenośni po 0,5 godziny można już mieć odpowiedź na swoje pytanie. Najtańszy serwer tak ok.50zł 2GB pojemność i 5GB transferu transfer starczy spokojnie w razie czego można dogadać się z adminem i dokupić.

Katastrofa
komentarz
komentarz

a opłaca się brac w tym kei.pl ?

bo dla mnie to troche podejrzane jest...

co myslicie?

  • 2 miesiące później...
OrionStar
komentarz
komentarz

Dobra oferta to thecamels.org . Korzystam od dawna z ich usług :)

http://thecamels.org/oferta/hosting/

Micki
komentarz
komentarz

Ja polecam active24.pl sam miałem u nich hosting i domenę i nie narzekam.

  • 2 tygodnie później...
adamek12
komentarz
komentarz (edytowane)