x-kom hosting

Potrzebny zasilacz - prośba o pomoc

pietro84
utworzono
utworzono

Witam ! Moj sprzęt:

Komputer: Dell OptiPlex GX280

System operacyjny - Microsoft Windows XP Professional

Dodatek service pack systemu operacyjnego - Dodatek Service Pack 2

Płyta główna:

Typ procesora - Intel Pentium 4E, 2800 MHz (3.5 x 800)

Nazwa płyty głównej - Dell Inc. OptiPlex GX280

Mikroukład płyty głównej - Intel Grantsdale-G i915G/GL/GV

Pamięć fizyczna - 2038 MB

Typ BIOS'u - Phoenix (09/17/04)

Port komunikacyjny - Port komunikacyjny (COM1)

Port komunikacyjny - Port drukarki ECP (LPT1)

Ekran:

Karta wideo - Intel® 82915G/GV/910GL Express Chipset Family (128 MB)

Akcelerator 3D - Intel Extreme Graphics 3

Monitor - ACER 19'' x193w

Multimedia:

Karta dźwiękowa - Intel 82801FB ICH6 - AC'97 Audio Controller

Kupiłem karte graficzną GeForce 9400GT 1GB

Jakiego potrzebuje zasilacza ?

Ten którego uzywam z tego co widze ma max 160w

Proszę o pomoc, jestem "zielony w tym temacie"

Pozdrawiam !

Mattix95
komentarz
komentarz

A ile chciałbyś przeznaczyć na zasilacz ?

Z tego co widzę to starczy tutaj dobre 300 albo 350 W .

pietro84
komentarz
komentarz

ok 150zł, taki zasilacz musi miec wyjscie PCI-E ? Wszystko podłączam pod jedno wejscie czy tez poszczegolnie karta, plyta itp ?

Mattix95
komentarz
komentarz

Jeżeli karta nie ma wejścia pod dodatkowe zasilanie to nie musi być wyjścia w zasilaczu .

Wszystko podłączam pod jedno wejscie czy tez poszczegolnie karta, plyta itp ?

Czyli tak jak wyżej ... A wtyczkę od zasilacza 20-24 pin podłączasz do płyty głównej.

To że komputer zużywa niby max 160 W to nic nie znaczy . Możesz kupić nawet zasilacz 1 kW niemarkowy , który i tak nie wytrzyma i się spali ( zazwyczaj niemarkowe zasilacze ciągną coś jeszcze za sobą ) .