x-kom hosting

Technikum Informatyczne

Yamasaki1994
utworzono
utworzono

Siema chciałbym iść do Technikum Informatycznego i mam takie pytania

1.Czy trzeba znać dobrze Angielski (ja trochę umiem )

2.Jaki jest plan nauczania (chodzi mi o tematy np na początu office itp)

3.Ile one trwają

Krzysiek6
komentarz
komentarz (edytowane)

No więc jestem w technikum informatycznym.

Wygląda to inaczej niż się spodziewałem, ale ok ;D

1. Podstawy ang, czasy, ważniejsze słówka itp, ang masz przez 3 lata (jak będziesz zdawał maturę to zdążysz się nauczyć.)

2. W każdej szkole jest inaczej, Ja programowanie mam w drugiej klasie, teraz mam płyty główne, mobo, monitory, procesory itp.

3. Jak każde technikum trwają 4 lata. Liceum 3 lata.

Przedmioty w takim technikum to np. Systemy operacyjne i sieciowe, urządzenia techniki komputerowej, nowości, technologia informacyjna, programowanie.

Edytowane przez Krzysiek6
Yamasaki1994
komentarz
komentarz

Powiem ci tak

Lubię grafikę i grzebanie przy sprzętach ale za to nie znoszę programowania (może przez to że nie potrafię za bardzo)

A są zajęcia z grafiki i na jakim programie ?? (chyba nie paint)

Angielskiego umiem trochę ale to da się nauczyć

To jaki przedmiot byłby da mnie odpowiedni

tak jak wcześniej napisałem lubię grafikę i grzebanie przy sprzętach

Gość
komentarz
komentarz

Jak lubisz grzebac w kompach to elektronika :)

Zależy od szkoły. W moim mieście uczysz sie systemów operacyjnych, grafiki i programowania.

Krzysiek6
komentarz
komentarz

My co lekcję naprawiamy i grzebiemy w serwerach szkoły, komputerach, drukarkach, laptopach itp, nawet jak coś jest popsute.

Grafika też jest, ale w 3 lub w drugiej klasie, jest dużo przedmiotów zawodowych, programowania się nie bój, tylko podstawy .

Nie wiem jaki program bo jestem w pierwszej klasie.

Yamasaki1994
komentarz
komentarz

A ile idzie wybrać przedmiotów na raz 1 czy więcej

bo bym wziął grafike i elektronikę

A jeszcze jedno