x-kom hosting

Nowa karta uszkodzona ?

BLizeR
utworzono
utworzono

Witam środę do mnie przyjechała karta ZOTAC GTX 275 po obejrzeniu zauważyłem przebarwienia przy złączu SLI, przebarwienia były pod kondensatorami, popatrzyłem z góry laminat czysty kondensator nietknięty. Po włożeniu karty do komputera karta ładnie śmigała przez 2 godz :blink: zdążyłem tylko zrobić testy w 3DMark bez OC i z OC proca, oczywiście karty nie kręciłem. ;) Po wyłączeniu 3Dmark nagle monitor się wyłączył, myślałem, że kabel się odpiął, ale był dobrze przypięty. Wyciągnąłem kartę z kompa i popatrzyłem jeszcze raz na ten laminat i zauważyłem nowe plamy :o:(, o to zdjęcie

333tob.th.jpg

Zrobiłbym zdjęcie swojej karty, ale baterie mi się rozładowały <_<

Kartę zakupiłem w Agito, wczoraj do nich napisałem, jak wiadomo dopiero w poniedziałek normalnie sklep będzie czynny i zapewne mi odpiszą :(

Mogę się obawiać, ze producent nie przyjmie tej karty ? I napisze, ze karta została spalona przez OC ? :( Normalni można się załamać jak kupuje się kartę od niby super producenta karta nówka, weszła 2 tygodnie temu do sprzedaży, stery jedynie działają w wersji BETA, bo tylko one obsługują ten procesor graficzny, na starszych sterach karta dawała 50% wydajności :o:blink: Będę bardzo wdzięczny za odp i pomoc ;)

Lipton
komentarz
komentarz

Możesz porobić zdjęcia tej karty ?

Najwidoczniej coś się stało z PCB karty. Musisz odesłać im kartę na gwarancję. Nie powinno być żadnych problemów z wymianą karty. Szkoda tylko, że będziesz czekał 2-3 tygodnie na przysłanie nowej...

BlackRaven
komentarz
komentarz

Za małe to zdjęcie żeby cokolwiek ocenić, możesz sprawdzić na innym kompie czy karta napewno nie działa, po czym po prostu odeślij ją na gwarancję. Sklep nie ma prawa Ci jej odmówić - nie pisz nic o żadnych plamach itp., po prostu padła i tyle. Zadaniem serwisu jest już dojście do przyczyny usterki oraz jej naprawienie bądź wymiana karty na nowy egzemplarz.

albartos
komentarz
komentarz

Mi wymienili uszkodzonego Radeona po zmianie chłodzenia na gwarancji, więc nie powinieneś mieć problemów. Może Agito wymieni ci od razu, bez zabaw z gwarancją, zobaczymy co odpiszą.

BLizeR
komentarz
komentarz

Z zakupionym SEAGATE 500 GB też miałem problem, turkotał nawet jak nic nie robiłem na komputerze, wymiana była błyskawiczna coś tydzień czekałem i przysłali mi nowy dysk :)

A tu zdjęcia macie

http://img13.imageshack.us/gal.php?g=dsc06310i.jpg

Serce mi się kraja, bo już miesiąc jestem bez karty graficznej bo sprzedałem swojego GTS 8800 512MB na początku kwietnia i cały czas siedzę na starym kompie z kartą 7300 gt :szczerb:

I co wy na to ? :(

BlackRaven
komentarz
komentarz

I co wy na to ? sad.gif
Wygląda na to że faktycznie poszła "z dymem". Powinni Ci bez problemów wymienić na nowy egzemplarz.
Serce mi się kraja
Czasami tak bywa, nie należy się przejmować, ważne że karta jest na gwarancji ;)
cały czas siedzę na starym kompie z kartą 7300 gt szczerb.gif
Zawsze można sobie starsze gry przypomnieć ;)
BLizeR
komentarz
komentarz

No nic, odezwę się jak karta pojedzie na gwarancje, pewnie we wtorek, bo w poniedziałek muszę kuriera zamówić :) Pozostaje mi CS :lol2:

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.