BLizeR utworzono 1 maja 2009 utworzono 1 maja 2009 Witam środę do mnie przyjechała karta ZOTAC GTX 275 po obejrzeniu zauważyłem przebarwienia przy złączu SLI, przebarwienia były pod kondensatorami, popatrzyłem z góry laminat czysty kondensator nietknięty. Po włożeniu karty do komputera karta ładnie śmigała przez 2 godz zdążyłem tylko zrobić testy w 3DMark bez OC i z OC proca, oczywiście karty nie kręciłem. Po wyłączeniu 3Dmark nagle monitor się wyłączył, myślałem, że kabel się odpiął, ale był dobrze przypięty. Wyciągnąłem kartę z kompa i popatrzyłem jeszcze raz na ten laminat i zauważyłem nowe plamy , o to zdjęcie Zrobiłbym zdjęcie swojej karty, ale baterie mi się rozładowały <_< Kartę zakupiłem w Agito, wczoraj do nich napisałem, jak wiadomo dopiero w poniedziałek normalnie sklep będzie czynny i zapewne mi odpiszą Mogę się obawiać, ze producent nie przyjmie tej karty ? I napisze, ze karta została spalona przez OC ? Normalni można się załamać jak kupuje się kartę od niby super producenta karta nówka, weszła 2 tygodnie temu do sprzedaży, stery jedynie działają w wersji BETA, bo tylko one obsługują ten procesor graficzny, na starszych sterach karta dawała 50% wydajności Będę bardzo wdzięczny za odp i pomoc
Lipton komentarz 1 maja 2009 komentarz 1 maja 2009 Możesz porobić zdjęcia tej karty ? Najwidoczniej coś się stało z PCB karty. Musisz odesłać im kartę na gwarancję. Nie powinno być żadnych problemów z wymianą karty. Szkoda tylko, że będziesz czekał 2-3 tygodnie na przysłanie nowej...
BlackRaven komentarz 1 maja 2009 komentarz 1 maja 2009 Za małe to zdjęcie żeby cokolwiek ocenić, możesz sprawdzić na innym kompie czy karta napewno nie działa, po czym po prostu odeślij ją na gwarancję. Sklep nie ma prawa Ci jej odmówić - nie pisz nic o żadnych plamach itp., po prostu padła i tyle. Zadaniem serwisu jest już dojście do przyczyny usterki oraz jej naprawienie bądź wymiana karty na nowy egzemplarz.
albartos komentarz 1 maja 2009 komentarz 1 maja 2009 Mi wymienili uszkodzonego Radeona po zmianie chłodzenia na gwarancji, więc nie powinieneś mieć problemów. Może Agito wymieni ci od razu, bez zabaw z gwarancją, zobaczymy co odpiszą.
BLizeR komentarz 1 maja 2009 Autor komentarz 1 maja 2009 Z zakupionym SEAGATE 500 GB też miałem problem, turkotał nawet jak nic nie robiłem na komputerze, wymiana była błyskawiczna coś tydzień czekałem i przysłali mi nowy dysk A tu zdjęcia macie http://img13.imageshack.us/gal.php?g=dsc06310i.jpg Serce mi się kraja, bo już miesiąc jestem bez karty graficznej bo sprzedałem swojego GTS 8800 512MB na początku kwietnia i cały czas siedzę na starym kompie z kartą 7300 gt :szczerb: I co wy na to ?
BlackRaven komentarz 1 maja 2009 komentarz 1 maja 2009 I co wy na to ? sad.gifWygląda na to że faktycznie poszła "z dymem". Powinni Ci bez problemów wymienić na nowy egzemplarz.Serce mi się krajaCzasami tak bywa, nie należy się przejmować, ważne że karta jest na gwarancji cały czas siedzę na starym kompie z kartą 7300 gt szczerb.gifZawsze można sobie starsze gry przypomnieć
BLizeR komentarz 1 maja 2009 Autor komentarz 1 maja 2009 No nic, odezwę się jak karta pojedzie na gwarancje, pewnie we wtorek, bo w poniedziałek muszę kuriera zamówić Pozostaje mi CS
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.