x-kom hosting

[Rozwiązany] Problem z oglądaniem filmów

RastaBazyl
utworzono
utworzono

Witam.

Jestem nowy na forum i za bardzo nie znam się na komputerach.

Nie wiem czy temat w dobrym dziale zamieściłem ale zdawał mi się być najlepszy.

A mianowicie mam problem z oglądaniem filmów dźwięk idzie normalnie ale obraz jak by zwolnionym tempie, kompletnie nie mam pojęcia co to może być. No po za jednym że mam komputer zastępczy bo normalny mi się spalił i czy może być to wina że komp jest za słaby???(karta graficzna geforce2 mx/mx 400-sterowniki 45.23, 256 ram, procesor 567MHz, Windows XP), czy też inny jest powód. Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny ;D Z góry dzięki

majorcom
komentarz
komentarz

bardzo slaby komp ale to nie koniecznie to wina kompa a masz zainstalowany sterownik do karty graficznej producenta nvidia? ale pewnie masz jak to tylko w filmach a moze nowszy stereownik pomoze ............

consafo
komentarz
komentarz

filmy z cd? dvd? z dysku? instaluj k-lite codec pack

piku
komentarz
komentarz

Tu nawet wersja Full z błogosławieństwem nie pomoże gdy kodeki (przynajmniej te nowsze) wymagają zegarów liczonych w GHz... Komputer jest stanowczo za słaby żeby dekodować filmy przy pomocy np. takiego DivX5. Spróbuj zainstalować tylko ffdshow - dekoduje on sporo popularnych formatów a/v (w opcjach możesz ustawić co i jak).

Gość
komentarz
komentarz

Mam podobny komputer i również mi tnie filmy musiałbyś mieć procka co najmniej 800Mhz żeby to dało się oglądnąć

RastaBazyl
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam.

bardzo slaby komp ale to nie koniecznie to wina kompa a masz zainstalowany sterownik do karty graficznej producenta nvidia? ale pewnie masz jak to tylko w filmach a moze nowszy stereownik pomoze ............

Tak mam serowniki nvidia instalowałem nowsze i nic ;/ ale i tak dzięki ;)

Ani k-lite codec pack ani ffdshow nie pomogły;/ to chyba znaczy że komp za słaby... A co tam poczekam jeszcze trochę i se normalnego kompa kupie a raczej płytę główną.