x-kom hosting

Jaka kupic karte graficzna? Prosze o pomoc doswiadczonych

nizlov
utworzono
utworzono

Witam. Z gory przyznaje sie, ze jestem zielony jesli chodzi o sprawy zwiazane z komputerami. Chcialbym kupic sobie nowa karte graficzna. Z tego co sie "dowiedzialem" to musi to byc karta o zlaczu AGP. Aktualnie mam karte GeForce 6200, 128MB, chyba 64bit. Chodzi o jak najbardziej wydajna karte do gier, cena ok. 250 zl

Ponizej dolaczam zrzuty ekranu z programu EVEREST

jztfo6.jpg

51t175.jpg

Bede bardzo wdzieczny jesli powiecie mi na co warto zwrocic uwage przy kupnie karty.

Prosze o pomoc specjalistow :)

pozdrawiam, nizlov

TCNieI
komentarz
komentarz

podaj jaki masz sprzęt, bo nie ma sensu pakować karty z wyższej półki jeśli jej nie wykorzystasz w pełni... doradzić najlepszej AGP nie ma sensu, bo jeśli Twój PC jej nie wykorzysta w pełni to tylko strata kasy <masło maślane> egh powtarzam się :D podaj jaki masz sprzęt to Ci dobierzemy najlepszą kartę do tego zestawu :]

nizlov
komentarz
komentarz

dzieki za odpowiedz,

moj sprzet to:

zasilacz: "colors it 480W"

procesor: "AMD Sepmeron, 1600 MHz, 2800+

pamiec ram: 1.5 gb

plyta glowna: Asus K8V-X SE

dolaczam zrzut ekranu z everesta dotyczacy plyty glownej bo tam sporo tych parametrow jest

21913d3.jpg

ogolnie jestem zadowolony z komputera, nie mam duzych wymagan, jedynie chcialbym zmienic karte bo za ta cos sie dzieje, i FPS co chwila skacze do bardzo niskich wartosci, kiedys tego problemu nie bylo, probowalem zmienic sterowniki, ustawienia, formata robilem - wszystko na nic

Gość
komentarz
komentarz

Zasilacz definitywnie do wymiany cię czeka. Dolicz do kosztów, a gdybyś chciał o tym porozmawiać to polecam TEN artykuł ;).