x-kom hosting

Karta graficzna do około ~250zł

Abraham
utworzono
utworzono

Witam, zakupiłem nie cały rok temu komputer:

PROCESOR: Dwurdzeniowy Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz

RAM: 1Gb

KARTA GRAF.: Zintegrowana 128mb <_<

Przez to nie mogę wykorzystać komputer do pogrania, dlatego zamierzam kupić dobrą kartę graf. do około ~250zł

Trochę poszukałem i znalazłem takie karty jak

ASUS GeForce 7900GS 256MB DDR3

GIGABYTE 8600GT 256-BIT 256 MB

GIGABYTE GV-RX26T256H Radeon HD 2600 XT

MSI 8600 GTS 256MB 2000MHz 8600GTS HEATPIPE

Karty nie zamierzam kupować na allegro, tylko je tam przeglądam;]

Czy karty wyżej są godne uwagi/która najlepsza i czy wystarczy do pogrania w miarę rozsądnych detalach w takie gry jak F.E.A.R, COD4 , all gierki Source (DoD, HL2, CS:S) i ogólnie w trochę te lepsze gierki (nie mam tu ofc na mysli takich gier jak crysis czy GTA IV)

Może macie jakieś lepsze propozycje dot. kart graf w tej cenie? (nie znam się za bardzo)

Z góry thx :)

Buster
komentarz
komentarz

Też bym radził Radka i do niego troszkę oc procka podgonić. A jaki zasilacz?

Abraham
komentarz
komentarz

Zasilacz: CODEGEN 350W

Gość
komentarz
komentarz
Zasilacz: CODEGEN 350W

Do wymiany i to ekspresowej. Polecam lekturę do czego może prowadzić posiadanie tego "zasilacza": KLIK

Również możesz tam wyczytać polecane tanie modele. Wtedy dopiero będzie można rozmawiać o wymianie karty graficznej.

Za 250zł można spróbować poszukać nawet HD3850 256MB. Wydajniejsza od wszystkiego co podałeś w pierwszym poście, kwestia tylko jej złowienia. ;)

Abraham
komentarz
komentarz