x-kom hosting

Karta Graficzna Do Starego Komputera

dims00n
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam mam prośbę nie znam się na kartach graficznych (chodzi na tych starych).

Potrzebuję kartę do Komputera pod AGP x8 bądź x4 Proszę o pomoc.

Kartę chcę kupić dla mojego młodszego brata bo mu COD4 nie chodzi teraz ma GeForce 5200 FX 128/128

damib
komentarz
komentarz

Cena gra role że tak z pytam? Jaki masz procesor to coś poszukamy odpowiedniego bo do COD-a4 minimum to ATI 9800PRO lub GF6600.

FrogsterPL
komentarz
komentarz

Oprócz procesora napisz jeszcze, jaki masz zasilacz (marka, model, moc).

dims00n
komentarz
komentarz

Procek

Celeron 2,66MHz

Zasilacz ma 300W a marki i modelu nie znam.

jarek1994-1994
komentarz
komentarz

No to zasilacz pewnie do wymiany. Jeżeli chcesz żeby był najtańszy i dość dobry to weź fortrona - http://www.allegro.pl/item600584137_hit_do..._pfc_sklep.html ;)

dims00n
komentarz
komentarz

Tylko chodzi o to że ja nie będe kupywał specjalnie nowego zasilacza do kompa bo bratu COD 4 nie chodzi

Na mój komputer wstępu nie ma a więc pobiję się o tego RADKA co ma kolega kilka postów w górę dzięki za pomoc

rafalluz
komentarz
komentarz
Tylko chodzi o to że ja nie będe kupywał specjalnie nowego zasilacza do kompa bo bratu COD 4 nie chodzi

A kartę specjalnie dlatego kupisz?

Jakbyś więcej informacji na temat tego zasilacza (przepisz tu wszystko, co pisze na jego naklejce), to powiemy, czy wymiana jest konieczna.

FoXx
komentarz
komentarz

a co Ci z tego że radka kupisz za 150zl jak Ci sie spali przez zasilacz? i cala reszta? ; ]

wtedy bedziesz mial wiecej placzu i wymiany... zasilacz stabilny to podstawa

jarek1994-1994
komentarz
komentarz

Ale czy te 100zł + 50zł top jest tak okropnie dużo?

Jeżeli chcesz to najpierw kup zasilacz a dopiero jak skołujesz więcej kasy to kupisz kartę. Tylko nie włóż czasem najpierw karty, a potem dopiero kupisz zasilacz!

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!