x-kom hosting

[Rozwiązany] Wyłączanie się kompa podczas grania

fixzor
utworzono
utworzono

Witam.

Kilka miesięcy temu zrobiłem upgrade mojego kompa. Wszystko było cud, miód, malina do momentu, kiedy odpalam sobie CoD 4, gram ok. 30 min. i komp się wyłącza. Robi to w taki sposób, jakbym poprostu sam wyłączył go Powerem <_< . Na szczęście taki cud zdarzał się tylko w CoD 4. Jednak po pewnym czasie to samo trafiało inne gry, WoW, CoD 2, ogólnie wszystko co wymaga od kompa odrobinę wysiłku i jest grą.

Nie znając przyczyny sprawdziłem komp SpeedFanem myśląc, że coś mi się przegrzewa. Jednak temperatury w stresie (Crysis Warhead) wykazały, że 68 stopni to max jaki mogę osiągnąć (bardzo rzadko do tego dochodzi, zwykle przy 60-63 stopniach wyłączam grę).

Nie wiem, czy moja uwaga jest słuszna, że moje napięcia chyba są jakieś.... dziwne. Nie wiem czy mam racje, nie znam się na tym. Jednak dla mnie wartość dla -12V wynosząca -0.51V jest nieco dziwna :S. Zresztą, pomóżcie mi :P.

napieciawtf.th.png

Spec:

Mobo: Gigabyte GA-MA690VM-S2

Procek: AMD Athlon64 x2 4200+ EE

Pamięci: 2x 1gb Geil Black Dragon 800mhz 4-4-4-12

Karta graficzna: Palit GeForce 9600GSO 384MB

Zasilka: 350W-atowy Modecom Feel II

Co powinienem zrobić?

//zmiana tytułu tematu na konkretny

//BlackRaven

casion
komentarz
komentarz (edytowane)

Sprawdź sprzęt na innym zasilaczu, najprawdopodobniej to on jest winowajcą tego samoistnego wyłączania się komputera . Napięcia mierz miernikiem, programy przekłamują :P

falcon1984
komentarz
komentarz

Zasilacz chyba do wymiany, proponuje Chiefteca 45W kupić i powinno wszystko śmigać

maxsp2
komentarz
komentarz (edytowane)

Bardziej miarodajne napiecia sa w biosie.. z reszta wcale sie nie dziwie ze tak sie dzieje .. skaczce napiecia... To dobrze ze sie wyłącza..

Gdyz on jest za slaby do tej grafiki ..

Pozatym sa to kiepskie zasilacze.

Polecalbym ci go zmienić na np.Pentagram 430W.

A najtaniej co da ade co Mode com Ale MC 350W.

fixzor
komentarz
komentarz