SkyLLin3

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SkyLLin3

Informacje o profilu

  • Miejscowość
    Kruszwica
  1. Wymiana starej karty

    Dzieki za pomoc!
  2. Wymiana starej karty

    Moj zasilacz to Delta GPS-350AB C1 (350W). Obudowa jest od firmy NTT System. Modelu obudowy nie znam, ale postaram sie poszukac go w internecie.. Uzyskac chcialbym oczywiscie lepsza wydajnosc w grach, bo na tej karcie nawet San Andreas czesto mi laguje. Budzetowo nie chce wydawac po kilkaset zlotych na karte, gdyz by mi sie nie oplacalo, bo za rok kupuje nowa machine.
  3. Wymiana starej karty

    Witam. Jak w temacie chce wymienic moja stara zintegrowana karte graficzna na jakas lepsza, gdyz aktualna sluzy tylko do potrzeb biurowych. Moja aktualna karta graficzna to Intel G33/G31 Express Chipset Family. Procesor: Intel Core 2 duo E8200 2.66GHz RAM: 3 GB Plyta glowna: Gigabyte G31M-S2L Prosze o pomoc przy wyborze nowej. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  4. Problem po wymianie procka i RAM

    Problem rozwiązałem sam. Odinstalowałem swojego aktualnego antywirusa i wgrałem Avasta- pomogło na wszystko XD Ale dzieki za pomoc.
  5. Witam. Dzisiaj postanowiłem wymienić procesor na lepszy. Poprzednio miałem Intel Core 2 Duo E4500, lecz zrobiłem upgrade na E8200. Do tego zamieniłem kość RAM (1GB) na kość (2GB). Oczywiście dokonałem aktualizacji BIOSA na najnowszą wersję oraz zrobiłem jego reset po wymianie procka. Wszystko było cacy j tu nagle po włączeniu Opery oraz wpisaniu URL/wejsciu na stronę wywala mi przeglądarkę i pisze "Opera została przywrócona po awarii". W Internet Explorer na każdej stronie wywala mi błąd certyfikatu. Żeby jeszcze było tego mało to nie działa mi pobieranie w instalatorach online oraz nie działa auto synchronizacja czasu. Bardzo proszę o pomoc, gdyż to jest dla mnie wielki problem. (Przepraszam za złą składnię zdań u góry, ale chcę jak najszybciej rozwiązać problem. Płyta główna: Gigabyte G31M-S2L
  6. Witam. Dzisiaj, gdy pobralem sobie pewien programik, to wyskoczyl mi w nim blad widoczny na obrazku. Probowalem metody z "sfc /scannow", wrzuceniem pliku do system32 oraz regsvr32. Nic nie pomaga. Bardzo prosze o pomoc, gdyz ten program jest mi potrzebny. (Jesli temat jest w zlym dziale, to przepraszam.)
  7. Okej, spróbuję. Jak widać chyba pomogło. Dzięki za pomoc.
  8. Cześć. Jak w temacie, napotkałem problem z BS po uruchomieniu Skype. Najpierw działo się to po kilku minutach od uruchomienia, lecz teraz dzieje się to od razu. Mam tak pierwszy raz więc nwm co to może być za problem. Tutaj daje screena z BS: Bardzo bym prosił o pomoc, gdyż ten problem jest bardzo denerwujący.
  9. Windows 7 na tym sprzęcie...

    Witam. Aktualnie śmigam na Viście, lecz mam plany przenieść się na siódemkę, gdyż coraz więcej programów przestaje być wspieranych na Viście. Problem polega w tym, że mam dość stary komputer i nie wiem czy takowa siódemka mi pójdzie oraz czy nie będę miał spadku wydajności w grach. Oto mój sprzęt: Karta graficzna: Intel G33/G31 Express Chipset Family RAM: 2GB Procesor: Płyta głowna: Z góry dzięki za pomoc.