Vandal✓

Użytkownik
  • Zawartość

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Vandal✓

Ostatnie wizyty

161 wyświetleń profilu
  1. Codzienne BSoD

    .ref
  2. Codzienne BSoD

    A i jeszce zapomnialem dodać że pp blue screenie wyskakuje reboot from boot device.... próbowałem to co na tym filmiku Ale ja mam totalnie inne menu bootowania (asrock) może ktoś wie o co chodzi Edit:
  3. Codzienne BSoD

    Raz krótki i wyskakuje bsod a i jeszce zapomnialem dodać że pp blue screenie wyskakuje reboot from boot device.... próbowałem to co na tym filmiku Ale ja mam totalnie inne menu bootowania (asrock) może ktoś wie o co chodzi
  4. Codzienne BSoD

    Chwilowo słuchać taki PIP i wyskakuje nagle bsod a jeszcze przed calkowicie sie obraz zacina na monitorze i powstaje taki obraz: I jeszcse powstaje taki przerwany dźwięk który po chwili znika?
  5. Codzienne BSoD

    BSoD czyli codzienne BSoD na moim komputerze.Nie wiem dlaczego ale codziennie dostaje blue screena ktos ma jakies pomysly dlaczego
  6. Codzienne BSoD

    BSoD czyli codzienne BSoD na moim komputerze.Nie wiem dlaczego ale codziennie dostaje blue screena ktos ma jakies pomysly dlaczego
  7. Codzienne BSoD

    BSoD czyli codzienne BSoD na moim komputerze.Nie wiem dlaczego ale codziennie dostaje blue screena ktos ma jakies pomysly dlaczego
  8. Wielokrotny problem komputera

    Nie wiem jak to sprawdzić https://ufile.io/acw1b Nie wiem czy tak powinno byc ale jest tylko jeden plik. Bo nie do konca pamietam wszystkie A i tu w czasie gry temperatury:
  9. Witam mam problem z komputerem. Otóż 1 problem dzieje się przy uruchamianiu komputera wyskakuje Reebot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key. Drugi jest Bsod juz od miesiąca dostaje regularnie Bsoda na monitorze. Trzeci nie wiem jak nazwać ale jest podesłany poniżej , dzieje się tak czasami jeśli komputer zostal uruchomiony; dzieje się od lipca. Czy są jakieś rady co zrobić z tym? Komputer ma 3 lata nie będę podawał parametry kompa. I jeszcze problem 1 po 6 uruchomieniu komputera nagle uruchamia sie normalenie windows ale powtarza sie po wyłączeniu więc nierozwiazany.
  10. Desktop.ini w kazdym folderze.

    Dobra sam sobie poradziłem -_- temat do zamknięcia.
  11. Desktop.ini w kazdym folderze.

    Witam od paru dni mam w kazdym folderze jakis plik desktop.ini sam on sie tworzy nie wiem z czego to jest ale pojawia sie on wszedzie nawet gdy go usune. Zawartosc tego pliku [.ShellClassInfo] IconResource=C:\Windows\system32\SHELL32.dll,50 [ViewState] Mode= Vid= FolderType=Generic
  12. Gry do 2,2 k, czy można zamawiać ?

    I2 trzeba co najmniej miec
  13. Do wyboru do koloru
  14. problem z otwieraniem

    Nie mam pojecia aczkolwiek taki sam temat jest tu sprawdz moze cos bedzie https://forum.dobreprogramy.pl/t/z-plikiem-tym-nie-jest-skojarzony-program-umozliwiajacy-wykonanie-tej-czynnosci/498226/5